Ante89 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hur får man nya flickvänner, o var hittar man dem? Man kan ju inte prata med vanliga personer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Du måste klara din första först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hur får man nya flickvänner, o var hittar man dem? Man kan ju inte prata med vanliga personer De finns på olika ställen, t,ex. Bilskolan En polisstation nångonstans i norr, nära din flygplats Golfbanan (Vilken golfbana? ) Taket på Ammu-Nation någonstans i norr, nära din flygplats Och den första i något uppdrag när ett hus brinner Sen är det någon som har ett keycard, jag har glömt spelet.. Har inte spelat på några månader Det är dom jag kan iaf @mattey: Nej, nu har du fel. Man kan ha flera på samma gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Måste man bli tillsammans med tjejen i bilskolan för att kunna öppna den? och är bilskolan ett måste för att kunna gå vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Nej på Båda frågorna. Eller jag är inte säker på andra frågan, men ja tror det är nej där. Redigerad 7 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Tjejen på fram sidan av spelet kan man bli ihop med henne ? :"> ...... och om man kan bli när ?? å vilken Ö ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante89 Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag hittade tjejen i bilskolan men ingen av dem andra, har letat på alla ställen du skrev måste man bli ihop me en tjej för att hitta nästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 I love the smell of Användbara länkar / information in da morning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag hittade tjejen i bilskolan men ingen av dem andra, har letat på alla ställen du skrev måste man bli ihop me en tjej för att hitta nästa? Nej det tror jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wikstroom89 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tjejen på ammunation-taket finns en bit norr om Los Santos, i någon av redneck-hålorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Måste man bli tillsammans med tjejen i bilskolan för att kunna öppna den? och är bilskolan ett måste för att kunna gå vidare? Nej du behöver inte bli kompis med henne för att öppna bilskolan ...................och du måste inte klara bilskolan för att gå vidare........... Redigerad 8 juli, 2005 av GTA_MASTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts