Jesper Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vad ska man göra för att maxhälsan ska gå upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Klara ambulansuppdragen äta rätt gyma och cykla och spring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Klara ambulansuppdragen äta rätt gyma och cykla och spring. Men kan man få max health genom cykling och gymming? Alltså inte springa och ambulans, eller e det oxo ett måste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ju bättre ditt flås är desto mer hälsa får du det gäller att hålla sig i form! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Man kan inte få minus i max health va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hmmm jag har nästan max liv enligt mätaren man får se när den går upp..... men va händer om man inte käkar ?? tål man mindre ( man får lättare skada ) eller vad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Hmmm jag har nästan max liv enligt mätaren man får se när den går upp..... men va händer om man inte käkar ?? tål man mindre ( man får lättare skada ) eller vad ? Eh.. du va ju så säker på att man blev slöare om man inte käkade edit: typ oxo max liv Redigerad 7 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Nej jag va inte helt säker men jag misstänkte det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Man kan inte få minus i max health va? Det går Jag brukar bara springa och cykla så ökar det för mig Och minskar gör det om man dör mycket Redigerad 8 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 En sak är att klara alla ambulance uppdragen och de gör du lättast i Angel Pine där du blir av släppt av Tenpenny första gången du kmr till andra ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 ...första gången du kmr till andra ön. Då har man inte kommit till San Fierro ännu. Man är bara i vildmarken/på landsbygden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Då har man inte kommit till San Fierro ännu. Man är bara i vildmarken/på landsbygden. Det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts