Guest Hockey_man Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag har försökt med ett x antal gånger att klara freefall, men det går inte! Man skall ju flyga igenom en röd grej på andra flygplanet men ja hinner aldrig ikapp! hur gör jag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ladda upp din save fil så kan nog nån göra uppdraget åt dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ladda upp din save fil så kan nog nån göra uppdraget åt dig.. Eller så ger man ett tips på hur man kan klara det..? vissa vill klara allt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Stegra direkt när du kan köra. sen är det bara försöka om å om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Prova med att vända innan planet kommer till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roach Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Jo det är ett förjävla knigt uppdrag, har själv fastnat där gjort det å´tskilliga gånger. Jag vet hur man ska göra men det satans planet kör ju upp och ner så man kommer i obalans, men det är bara att vara seg och tålmodig.. Redigerad 7 juli, 2005 av Roach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts