Peskele Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jordnötter eller Chilinötter, resten vet jag inte har inte provat dem efter som jag inte tål nötter så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 .nullvote.. gillar inte nötter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vote : Andra Hatar nötter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jordnötter! Tillvissa middagar är det skit gott att ha jordnötter till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jordnötter! Tillvissa middagar är det skit gott att ha jordnötter till! . http://www.sr.se/kristianstad/pepparosalt/...ygandejakob.stm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 . http://www.sr.se/kristianstad/pepparosalt/...ygandejakob.stm *dregglar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 *dregglar* Mmm och jag spottar. Gillar inte Flygande Jakob. Dock brukar jag ibland säkra fast en chilinöt mellan tänderna (asså uppe och nere) och hålla vid hakan och sen slå på huvudet. Vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Honungs doppade is teh shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Åh fan, fler som hört talas om Flygande Jakob. fan va hungrig man blev ontopic: cashew is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Köpte chilinötter idag. Dom ska jag avnjuta till Sällskapsresan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Köpte chilinötter idag. Dom ska jag avnjuta till Sällskapsresan . Hur går det med resan din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Njuter mest av chilinötter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 JOrdnötter 4 teh winzor!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Honungsrostade_notter_OLW.JPG Är jättegoda men http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Chilinotter_OLW.JPG Är godare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vote: andra cashewnötter är lätt godast Håller med, tar alltid det på kinaresturanger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Håller med, tar alltid det på kinaresturanger! På tal om kinaresturanger.. fy fan va gott jordnötssås är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 På tal om kinaresturanger.. fy fan va gott jordnötssås är Och nu när vi endå är i en nöt topic kan jag ju säga att jag alltid brukar ta "nötkross" som toping eller stössel eller vad man kallar det på min Mjukglass... Samma sak om man köper lite kulglass i hamnen så tar man lite Persika/Mango/Pansionsfrukts sorbet eller vad som nu finns och tar "nötkross" Nötkross äger. Men godast är det på mjukglass... Här kan man ju nästan snacka om bakning också. Jag menar det finns ju hasselnötter och en massa sånt. Och det brukar man ju ha i en massa kakor ja nu kom jag på en svingod kaka måste baka. Ska se om jag har reseptet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) EDIT: Sorry fel topic. Ja till och med forum :'( Jaja ni kan ju snacka nötter här (:!!! Redigerad 10 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Andra. Gillar julnötterna. Hasselnötter och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Andra. Gillar julnötterna. Hasselnötter och så. Hittade en sida som påminde mig om vad andra skulle stå för. Typ hasselnötter chassew (Arg kan inte ens stava det Lite trött (:!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts