Kloak_råttan Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 msn messegner oss er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Nej, men du kunde åtminstone lägga den här topicen i spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 ja! de e la klart! funkar de inte hos dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Min MSN funkar inte? Det står att det är nåt problem med min internetanslutning LoL @ Microsoft... Nån annan som oxå har detta problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 nej det står att det är probelm och dom tror det är att jag inte är kopplad till internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Microsoft hade nog nåt knasfel på deras server innan. Men nu funkar det igen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 nej det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 hmm, jag kommer inte heller in... Jag tror MSN servrarna har kraschat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 (redigerad) Bill gates har säkert fassnat i sladden Edit nu funkar det Redigerad 6 januari, 2003 av Kloak_råttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 (redigerad) nej det funkar inte jopp, den funkar hos mig. Den loggade in automatisk ca kl. 20:30 efter att msn servrarna hade dött tidigare. Redigerad 6 januari, 2003 av anders2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts