virre cool Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag ska lugnt köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jo det blir nog till att köpa det. Så länge det håller samma klass som ettan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jo det blir nog till att köpa det. Så länge det håller samma klass som ettan då. De kommer hålla bättre tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nä nu blev jag sugen på att lira CoD 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nä nu blev jag sugen på att lira CoD 1 Precis som när man kollar på Band of Brothers eller något så blir man sugen på att spela CoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Precis som när man kollar på Band of Brothers eller något så blir man sugen på att spela CoD Japp, jag heter ''Jaeger'' bara så ni vet jag är oftast en av de 3 bästa, i MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Ska omaha beach vara med!? Japp! Min morfars bror var där Titta på filmerna på deras hemsida länk i första medelandet. Redigerad 9 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Någon Som har sett min CoD UO Server den heter USSR. JAG HITTAR INTE DEN!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Wow, trippelpost. Respekt. En sak om man rpkar göra samma post två gånger men tre olika posts på rad är la och ta i... CoD ett va bra så varför inte tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Wow, trippelpost. Respekt. En sak om man rpkar göra samma post två gånger men tre olika posts på rad är la och ta i... CoD ett va bra så varför inte tvåan. Jaa, men ska man vänta tills andra ha skrivit när man har Panik!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Wow, trippelpost. Respekt. En sak om man rpkar göra samma post två gånger men tre olika posts på rad är la och ta i... CoD ett va bra så varför inte tvåan. Jag har sett 9 poster på rad så det där är ingenting.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vad är det för skillnad på vanliga och "Big Red One"? Och kommer det senare till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Vad är det för skillnad på vanliga och "Big Red One"? Och kommer det senare till PC? Big Red one e väl 2an av CoD2 det e så jag har uppfattat det iaf. COD2 kommer på pc så var lugna men det blir krävande..... men CoD B.R.O. kommer inte på PC Screenshots CALL OF DUTY 2 Redigerad 13 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag har sett 9 poster på rad så det där är ingenting.... På detta forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) På detta forumet? Nej vi började snacka om när jag hade panik och skrev 3 i rad. Så sa den andre det där, om något annat forum. Redigerad 14 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts