okändsoldat Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vill ni se trailer så finns den HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag ska nog köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Självklart ska jag köpa! Och självklart ska jag inte leta i buskar efter det utan köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Självklart ska jag köpa! Och självklart ska jag inte leta i buskar efter det utan köpa det! Ord där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Lätt köpa. har varit förälskad i det ända sedan jag såg det i spokplumpens tidning på en mattelektion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Lätt köpa. har varit förälskad i det ända sedan jag såg det i spokplumpens tidning på en mattelektion CoD2 eller hela CoD serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag skulle inte kunna låta bli att köpa det när jag ser det i affären. bor 70 meter från närmsta spel butik, HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag skulle inte kunna låta bli att köpa det när jag ser det i affären. bor 70 meter från närmsta spel butik, HAHA! Jag är ett musklick från närmaste spelbutik, HA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag är ett musklick från närmaste spelbutik, HA! Jaha och så har jag 50% rabatt, GirlFriend äga ställe, muahahahaaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 CoD2 eller hela CoD serien? Cod2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Här e några Bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Här e några Bilder Längta längta, hets hets hets! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 ÄR det samma länder? Amerika , Storbrittarnien och ryssland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ska köpa det till Xbox 360. Pottzork: Vet bara att det kommer vara mellan england och tyskland i nordafrika. Om dom ska vara på andra ställlen vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Pottzork: Vet bara att det kommer vara mellan england och tyskland i nordafrika. Om dom ska vara på andra ställlen vet jag inte OKej. Men det cirkulerar väll runt som på Call of duty? nu ska jag iväg å köpa cod deluxe eduion. ÄNTLIGEN. hejdå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ska köpa det till Xbox 360. Pottzork: Vet bara att det kommer vara mellan england och tyskland i nordafrika. Om dom ska vara på andra ställlen vet jag inte Ja, det mesta ska utspelas i Nordafrika om jag har fattat det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Ja, det mesta ska utspelas i Nordafrika om jag har fattat det rätt. Nepp, Usa - Tyskland i OmahaBeach, Storbritanien - Italien i NordAfrika, lika lång campaign för båda två, har ingen information om Ryssland. Redigerad 8 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nepp, Usa - Tyskland i OmahaBeach, Storbritanien - Italien i NordAfrika, lika lång campaign för båda två, har ingen information om Ryssland. Ska omaha beach vara med!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ska omaha beach vara med!? Äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Äntligen Mhm! Senast omaha beach var med i sningelplayer på spel var ju i Medal Of Honor. Ska bli roligt o se hur det är nu när grafiken är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts