tuck Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Har klarat guld på alla utom den när man ska skjuta sönder bilar med huntern, har 91% men jag kan tomefan inte få mer. nån som har lust att klara den? Har sparat vid flyplatsen så de e inte så långt att gå GTASAsf6.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Idde Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Då passar jag på att lägga ut min önskan igen här . Jag har också sparat vid flygplatsen och klarat dom 2 första men därefter är det totalt stopp. Har försökt om och om igen men kommer ej närmre för det .GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tuck Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Idde: jag har klarat fram till när man ska skjuta sönder bilar med huntern (den jag inte kan klara) fast jag fick bara 98% när man skulle cirkla runt och sen landa GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Har klarat guld på alla utom den när man ska skjuta sönder bilar med huntern, har 91% men jag kan tomefan inte få mer. nån som har lust att klara den? Har sparat vid flyplatsen så de e inte så långt att gå JAg gör den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 JAg gör den nu. Hjälp dem inte!! Låt dem klara det själva. Jag kommer ihåg när jag själv satt och filade på det uppdraget när man skulle skjuta bilar med huntern. Man blir så jävla glad när man lyckas, och om man får hjälp förstörs spelglädjen och man kan ju ta och tanka en 100% Savegame istället.. Så hjälp dom inte för helv...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag behöver hjälp med att få in landningsstället, den säger att jag ska trycka på "2" men det funkar inte.. Vilken knapp är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Jag behöver hjälp med att få in landningsstället, den säger att jag ska trycka på "2" men det funkar inte.. Vilken knapp är det? Den knappen kanske glappar? På PlayStation2 är det iaf R2 man ska trycka på. Btw, trycker du på Numknapparna? Siffrorna längst till höger på tangentbordet alltså --> Det brukar vara dem man ska använda Redigerad 7 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Den knappen kanske glappar? På PlayStation2 är det iaf R2 man ska trycka på. Btw, trycker du på Numknapparna? Siffrorna längst till höger på tangentbordet alltså --> Det brukar vara dem man ska använda Mjo, det var + av någon konstig anledning.. Och jag har kommit fram till att flyga inte är min grej.. Pottzork.. Vill du göra den åt mig..? GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hjälp dem inte!! Låt dem klara det själva. Jag kommer ihåg när jag själv satt och filade på det uppdraget när man skulle skjuta bilar med huntern. Man blir så jävla glad när man lyckas, och om man får hjälp förstörs spelglädjen och man kan ju ta och tanka en 100% Savegame istället.. Så hjälp dom inte för helv...... Håller helt med om att man blir överlycklig när man klarar att få 100% på den med helikoptern som ska skjuta lite fordorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tuck Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jo, hjälp dom , föresten man får väll inte avdrag ifall man skjuter för mycke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Nej det får man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Idde Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Tuck jag tackar väldigt mycket, jag hade tom tankar på att strunta i att fortsätta spela pga att jag inte kom förbi del 3 i flygskolan!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grovsnuff Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ett tips om man gör den själv. Gör det snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts