ssfh Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag har nyss vart på posten o hämtat 2spel postal 2 och postal Aw. När jag sätter in cd så står det There is a problem reading a file from the CD. The CD may be dirty or damaged. Please clean the CD and try again. Nån som vet hur man fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Kolla på CD'n om du ser att har några repor, har den det kan du testa smörja in lite tandkräm på den och skölja bort med vatten sen (OBS! Gör detta på egen risk). Redigerad 7 juli, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Nepp finns inte nå sprickor fins inte ens en damm tuss på skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Och andra skivor fungerar perfekt? Tänkte så att det inte är din cd-läsare det är fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Är det på Xbox eller ? För på mitt så står det så på alla spel.. och jag pallar inte laga det så det har stått och dammat nu i snart 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Kolla på CD'n om du ser att har några repor, har den det kan du testa smörja in lite tandkräm på den och skölja bort med vatten sen (OBS! Gör detta på egen risk). Rekommenderas ej, lyckas kanske 1 gång av 20... bwehehehe... ett perfekt att slakta en cd på, ta den till en butik istället och låt den slipas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts