BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Snacka me min kompis på msn för nån da sen.. då sa han typ såhär... rick: visste du att de vart ett nytt attentat? värre än world trace center jag: nej... eller jo, de där i london? rick: ja jag: lol, de va ju typ bara X som dog och X blev skadade (skrivit ett nummer då, kommer inte ihåg hur många, men så många som aftonbladet skrev ) rick: jaha, trodde de va värre än wtc... typ 15000 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kom nyss hem från london vi skulle åka in till stan tidigt. men jag var så trött att jag ville sova en timme till. så övertalade jag mina föräldrar att sova lite till. när jag steg upp så var BBC på och london var som det var. vi skulle ockå åka den linjern =/ min mamma gjorde en livesänding inne i stan sen vid 12-tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kom nyss hem från london vi skulle åka in till stan tidigt. men jag var så trött att jag ville sova en timme till. så övertalade jag mina föräldrar att sova lite till. när jag steg upp så var BBC på och london var som det var. vi skulle ockå åka den linjern =/ min mamma gjorde en livesänding inne i stan sen vid 12-tiden Sleep saves lives.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kom nyss hem från london vi skulle åka in till stan tidigt. men jag var så trött att jag ville sova en timme till. så övertalade jag mina föräldrar att sova lite till. när jag steg upp så var BBC på och london var som det var. vi skulle ockå åka den linjern =/ min mamma gjorde en livesänding inne i stan sen vid 12-tiden Vadå gjorde livesändning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vadå gjorde livesändning? Hon är väl nyhetsreporter antar jag Men fan va läskigt för er PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Min kusins kompis, skulle åka på det tåget som sprängdes, han missade tåget med bara någon minut. . Fan vad tur han hade.. Han mår inte så bra just nu kan man säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Därför det dör jävligt många fler i Afrika och sånt, bryr sig dom om dom? Nejje, det är ju ENGLAND vi pratar om. Sorry om jag drar upp, men såg en rolig kommentar från akaast a.k.a P-C. Tack fö ratt du säger samma sak som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts