hubbert Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 hubbert: Gjorde dem? Jag kan inte säga att alla gjorde det men många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag kom ihåg när terrorattackerna i New York ägde rum, ja ni vet 11 September. På nyheterna fick man ju se massa glada människor på gatorna i Kabul (Afganistans huvudstad). Jag menar vad är det för nötter, tycker dom det är särskilt kul när flera hundra dör p.g.a. några jävla nissar som hatar allt och alla. Vafan vissa människor är dummare än kycklingar asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 London, Paris, New York och Tokyo är ju vad man kallar för världsmetropolerna. Om det nu är Al Quaida som ligger bakom, tror inte så mycket på det men ialllafall, gör dom det väl av samma anledning som 11 september mot New York. Irak-kriget. Nu passar de på att skaka ännu en av världens storstäder. Det är nog bara en tidsfråga i sånna fall när dom slår till nästa gång mot Paris eller nån annan storstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det är nog bara en tidsfråga i sånna fall när dom slår till nästa gång mot... Stockholm kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Har inte läst nåt, men man börjar ju undra omm det kan ha nåt att göra med att london fick ha OS.... misstänker att n ån redan har skrivit det, så garva inte åt mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Stockholm kanske? Varför Stockholm? Tror ni verkligen Sverige är i någon stor fara eller? Som om Sverige är ett toppland eller något. Vi står ju "nästan" inte ens på USA:s sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Men USA skickade 10miljarder dollar till afghanistan (osama bin laden var ledare) så dom kunde träna upp pengar. Osama har aldrig varit ledare för Afghanistan. --- Alla dessa människor som gör saker i Guds namn. Ja herregud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Varför Stockholm? Hörde att de hade full bevakning nu i Stockholm. Särskilt på kollektivtrafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Osama har aldrig varit ledare för Afghanistan. --- Alla dessa människor som gör saker i Guds namn. Ja herregud... Hmm, om gud är på våran sida, vem är då på deras? (Eller hur fan citatet gick ZZZzzzZ ska sova) Redigerad 7 juli, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hmm, om gud är på våran sida, vem är då på deras? (Eller hur fan citatet gick ZZZzzzZ ska sova) Samma Gud? Ni tillber ju samma Gud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Har inte läst nåt, men man börjar ju undra omm det kan ha nåt att göra med att london fick ha OS.... misstänker att n ån redan har skrivit det, så garva inte åt mig.. Tror att det har med att England stödde USA i Irak-kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 W0RD!!! om nåt sånt här skulle hänt i afrika skulle ingen bry sig det är ju bara för vi kan identifiera oss mer med engelsmännen typ i uganda där nån galen gerilla går och slaktar alla män i en by, våldtar alla kvinnor och tvingar alla barnen bli barnsoldater, det är fucked up, men får det några live nyhetssändningar? nej... Jag tror faktist att folk skulle bry sej ifall de hände ett terroristdåd i afrika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag tror faktist att folk skulle bry sej ifall de hände ett terroristdåd i afrika Finns inget och ha sönder där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag tror faktist att folk skulle bry sej ifall de hände ett terroristdåd i afrika Inte här i sverige. Dom skulle ju sagt det på nyheterna. Men det skulle helt klart inte vara massa extra sändingar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Inte här i sverige. Dom skulle ju sagt det på nyheterna. Men det skulle helt klart inte vara massa extra sändingar och sånt Om ett terrordåd inträffat någonstans i Afrika skulle det förmodligen fått mycket större följder och dödsoffer än i London, vilket kanske skulle ha kunnat leda till extra sändningar på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Om ett terrordåd inträffat någonstans i Afrika skulle det förmodligen fått mycket större följder och dödsoffer än i London, vilket kanske skulle ha kunnat leda till extra sändningar på TV. Säg mig anledningen till varför fler folk skulle dö i afrika än i london pga. en terroattack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Mm, att koppla samman Irak med terrordåd är som att koppla samman USA:s president med kompetens. Finns nog inget som gör mig så arg som att höra någon obildad amerikansk lantis stå och gnälla på hur "de där svartskallarna i mellanöstern borde sprängas bort", alternativt höra Bush snacka om hur Gud välsignar hans nedtystade ockupation av Irak. Själv oroar jag mig mer för USA än diverse terrorgrupper just nu. Om Bush tar över mellanöstern (tränar upp irakier för att slåss för USA, intar land efter land), hur ska det då sluta? Han kan bygga bomber i mellanöstern, vilket är närmare Ryssland, och därefter starta tredje världskriget, om inte Putin får kalla fötter och startar igång en motattack i förväg. Vad USA behöver är en liberal president som avblåser allt detta, tystar ner all denna "anti-terrorist-propaganda" och ser till så att de terrordåd som faktiskt förekommer aldrig uppmärksammas ordentligt. Detta kan låta kallt, men genom att ge dessa terrorister så mycket prime-time-television så gör man bara saken värre. Genom att tåga in i andra länder istället för att genom FN lösa konflikter med diktatorer och så vidare, så föder man bara mer våld. Vinklade nyheter, terrordåd, valfusk, var ska det sluta? När den "fria världen" är präglad av mediernas lösnummerhysteri så har den fria viljan inte mycket att sätta till... Pah. Bush skulle aldrig bygga bomber i mellanöstern. Isf krävs det att han startar en hel industri, vilket en president i ett så kapitalistiskt land som USA aldrig skulle göra. I sånna fall måste han få nån vapentillverkare att bygga ut i mellanöstern. Men då skulle tillverkningen i mellanöstern kunna konkurera ut den i USA och göra flertalet amerikanere arbetslösa, vilket USA inte är så förtjusta i. BTW - det är hemskt att många människor svälter ihjäl i Afrika. Men om det skulle uppmärksammas i media hela tiden skulle det ju bara bli jobbigt, efter som folk dör varje dag. Redigerad 8 juli, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Finns inget och ha sönder där. Människor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Taget från GameFAQ's, verkar som att användaren visste att det skulle hända, eftersom att han postade det i tisdags... http://www.angelfire.com/ex2/southernfines...t.Day.Ever.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Säg mig anledningen till varför fler folk skulle dö i afrika än i london pga. en terroattack Finns fler människor ? Aye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts