Jump to content

Attentat i London

Crice
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Först visste jag inte omfattningen av terrorattacken så då trodde jag att det var några G8-aktivister som hade utfört det men när jag såg att det var organiserat så skulle jag tro att det är någon terrorgrupp ifrån Mellanöstern... Först USA sen Storbritannien väldigt logiskt och i mina ögon väldigt väntat... Frågan är om Danmark kommer gå säkert? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, visst är det pinsamt när landet man leder drabbas av en terroristattack?

Ja men han är jävla dum.

Dom höjde beredskapen då attentaten i Madrid hände. Men sen stegades det ner igen och nu när G8 mötet kom, Nä varför höja det då det lär väl inte hända något... IDIOT Blair!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ärligt... Folk måste ju vara dumma i huvet. Tro fan att om nu G8 mötet ska hållas i England så klart att terrorister vill visa sig stora genom att göra en sån här sak..

Man vill ju få Tony Blair att känna sig dum.

G8 mötet är inte i England, det kommer äga rumm i Edinburg, Skotland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men han är jävla dum.

Dom höjde beredskapen då attentaten i Madrid hände. Men sen stegades det ner igen och nu när G8 mötet kom, Nä varför höja det då det lär väl inte hända något... IDIOT Blair!

. Det är ju jätte enkelt att skylla på folk i efterhand.

George Bush är ju dumihuvudet hela befolkningen visste dom inte att dom skulle få terroattacker? Det visste jag när jag föddes! Cp människor

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag misstänker IRA... starkt.

Är du dum? dom har typ inte vart aktiva sen början av 90-talet (dom finns fortfarande, men gör aldrig (stora) attentat)

det är inte al-quida troligtvis, det finns ju hur många terrororganisationer som helst, men jag hörde att dom stödde det

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Al qaida brev

I Guds den barmhärtige, förbarmarens namn och bedjande och frid må råda över vår leende och stridbare profeten Mohammed, må Gud välsigna honom.

Du skall glädja dig vår islamiska nation! Du skall glädja dig vår arabiska nation! Tiden har kommit för att hämnas mot korsfararnas sionistiska brittiska regim.

Såsom svar på de massakrer som Storbritannien har begått i Irak och Afghanistan har våra heroiska kämpar riktat ett välsignat anfall i London. Nu brinner Storbritannien av rädsla, skräck och fasa i norr, söder, öst och väst.

Vi har varnat den brittiska regeringen om och om igen.

Nu har vi uppfyllt våra löften och iscensatt ett välsignat militärt anfall i Storbritannien efter stora ansträngningar från våra heroiska kämpars sida, som tog lång tid att planera för att garantera ett lyckat anfall.

Vi varnar fortfarande Danmarks och Italiens regeringar och alla korsfararregeringar att de kommer att få samma bestraffning om de inte drog tillbaka sina styrkor från Irak och Afghanistan. Nu har vi varnat den som borde varnas.

Gud har sagt ”Om Ni står på Guds sida kommer Gud att ge Er segern och låta er stå på fasta grunder”.

Gruppen bakom den hemliga organisationen

Qaidat Al Jihads grupp i Europa!

“Jama-at Al Tanzim Al Sirri

Tanzim Qaidat Al Jihad fi Europa”

Länk till kommentar
Dela på andra sidor