Xemtoth Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 *SPOILER VARNING* Hej! Jag har då kommit till San fierro och fått uppdrag av the truth när man ska sno en skördetröska. Men problemet är det att jag inte hittar en väg ut, och så kommer bönderna o dödar en/traktorn innan man hunnit iväg, något tips hur man ska kunna hitta en väg som passar? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 [ut samma väg som du kom in det säger i alla fal bönderna LOL och om bönderna stör dig så kör över dom bara så var det löst...... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) [ut samma väg som du kom in det säger i alla fal bönderna LOL och om bönderna stör dig så kör över dom bara så var det löst...... eller? Sen kommer ju deras traktorer o sabbar vägen, lite mysigt när man kör på gubbasrna, flyger ut lite smått o gott efteråt edit: klarade uppdraget, Redigerad 7 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag körde inte vägen ut. Jag svängde upp i skogen och kom sedan ut på nån väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts