Sofie Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Skulle åkt Forde Mercery 54 upp till Västerås men det sket sig ju.. Så jag fixade skjuss hastigt de sista minuterna sket i vad för bil vill bara upp.. Så i morgon åker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Skulle åkt Forde Mercery 54 upp till Västerås men det sket sig ju.. Så jag fixade skjuss hastigt de sista minuterna sket i vad för bil vill bara upp.. Så i morgon åker jag Lycka till då, se till att det inte är 3 st 60åringar du ska åka med bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Lycka till då, se till att det inte är 3 st 60åringar du ska åka med bara. .du vet väl att unga raggarbrudar bara kruuzar med snubbar på 50+? ser man ju varje helg.. Redigerad 7 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Fy fan hatar raggare...när de kommer till wheels and wings i vbg ska jag kasta vatten ballonger (med mjöl eller dyligt i)på dom alla! vem försöker jag lura..kommer aldrig våga de..men de skulle vara kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 .du vet väl att unga raggarbrudar bara kruuzar med snubbar på 50+? ser man ju varje helg.. Haha, ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 .du vet väl att unga raggarbrudar bara kruuzar med snubbar på 50+? ser man ju varje helg.. Det är deras farsor som måste hålla koll på dom xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Varför är alla raggarbrudar så fula och tjocka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Varför är alla raggarbrudar så fula och tjocka? .för att passa in bland dom andra raggarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Skulle åkt Forde Mercery 54 upp till Västerås men det sket sig ju.. Så jag fixade skjuss hastigt de sista minuterna sket i vad för bil vill bara upp.. Så i morgon åker jag Du kunde fått åka med mig om jag hade klarat uppkörningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Fy fan hatar raggare...när de kommer till wheels and wings i vbg ska jag kasta vatten ballonger (med mjöl eller dyligt i)på dom alla! vem försöker jag lura..kommer aldrig våga de..men de skulle vara kul! Hehe ser fram i mot det.. Det är nästa helg Ska se om jag kan ta med mig nåt att kasta på dig Ebeeto @ jag vet inte det ligger i blodet men jag är stolt raggare för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 .jag har myggjagare i storlek 42 om du vill köpa Sofie var ju raggare en gång i tiden.. skinnvästen vill jag dock ha kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 .jag har myggjagare i storlek 42 om du vill köpa Sofie var ju raggare en gång i tiden.. skinnvästen vill jag dock ha kvar.. Hehe 42 lite för stort har mina båtar jag traskar i passar perfa skinnväst har jag tack ändå Västerås så himmla kul hade jag en helg som inte glömms i första taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag bor i v-ås jag behöver bara titta ut ur fönstret för att se raggarbilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Låter tillräckligt ointeressant för att jag ska hoppa upp och ner av lycka, åka tvärs igenom sverige, kolla på en massa tråkiga bilar, vara jätteledsen eftersom jag först får körkort om 3 år, hoppa lite till, diskutera cylindrar med en hells' angel för att sedan efter en fantastiskt rolig dag åka tvärs igenom sverige igen. inget för mig. bilar? blä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Låter tillräckligt ointeressant för att jag ska hoppa upp och ner av lycka, åka tvärs igenom sverige, kolla på en massa tråkiga bilar, vara jätteledsen eftersom jag först får körkort om 3 år, hoppa lite till, diskutera cylindrar med en hells' angel för att sedan efter en fantastiskt rolig dag åka tvärs igenom sverige igen. inget för mig. bilar? blä Att du änns ägnar tid i denna tråden då.. Gå och hoppa någon annanstan än här... H4xx0R @ varför ringde du inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vadfan. Att ha bil är borgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts