Jump to content

Power Big Meet!

Lindström
 Share

Recommended Posts

Ja, idag börjar världens största bilträff med amerikanska, ni hittar den i Västerås!

Det slutar på lördag för dom som vill veta! Över 10.000 bilar. Roddar, custombyggen, 50-talets cruisingbilar, 60-talets muskelbyggen, Corvetter, Mustanger – allt du kan tänka dig finns på Power Big Meet. Förra året fanns det folk från ungefär 26 olika länder på Power Meet!

1. Någon som ska hit?

2. Åk?

Har ni inget att göra, missa inte detta!!

Redigerad av Lindström
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej.

Och därmed rök min biljett till Power.. Och Danmark.. och västkusten..

Fy fan vad fittigt allting ska vara. :(  :P  :'(

Fick du inte körkortet :'( ,

t.o.m Snappe och alla andra i "Sveriges Värsta bilförare" hade fått :rolleyes:

Fast jag vet ju inte hur du kör :P

vad var det som gkorde att du inte ficlk det då?? :P

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick du inte körkortet :'( ,

t.o.m Snappe och alla andra i "Sveriges Värsta bilförare" hade fått :rolleyes:

Fast jag vet ju inte hur du kör :P

vad var det som gkorde att du inte ficlk det då?? :P

Personerna i "Sveriges Värsta bilförare" förstår jag inte hur dom har fått sina körkort iaf. Körläraren måste sovigt eller nått.

Jag fick det inte pga. en incedent i en rondell. Detta hände tidigt på uppkörningen så jag sket i den och fick ett par anmärkningar till efter det eftersom jag inte orkade bry mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personerna i "Sveriges Värsta bilförare" förstår jag inte hur dom har fått sina körkort iaf. Körläraren måste sovigt eller nått.

Jag fick det inte pga. en incedent i en rondell. Detta hände tidigt på uppkörningen så jag sket i den och fick ett par anmärkningar till efter det eftersom jag inte orkade bry mig.

Kan också bero på att folk som tar körkort i en liten mini stad med en rondell och ett signalljus klarar det 1000 gånger bättre än folk i storstäder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick mitt körkort ganska nyligen (4 månader sedan) och jag hade oxå stora problem med rondeller! De är sjukt petiga när det gäller rondeller!

Men kom ner till skåne StellHell så ska jag skjusa dig till danmark! Jag och några polare brukar alltid chappa danmark och du får gärna hänga på! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var på power big meet för något år sedan vi sa att de va sista gången vi åkte dit vi fick stå i 5 timmar för att komma i sen han vi gå i 3 timmar där inne å sen 5 timmar igen för att komma ut...så vi han aldrig åka på crusingen heller...

det var jävligt jobbigt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic:

Vad var de för incident? Hur som helst skulle du iallfall fortsatt köra så bra du kunde. De är helhetsintrycket som avgör. Jag brände också första uppkörningen. För lite uppmärksamhet i gatukorsningar o sånt.

Sen på andra uppkörningen skulle jag backa runt ett gathörn ungefär mitt i uppkörning, och jag kom fruktansvärt långt ut från gatkanten. Jag sa de till förarprövarn och han sa bara "mmm, kör in till kanten o kör vidare sen". Då trodde jag jag hade bränt uppkörningnen men jag fortsatte kör så bra jag kunde. Sen när vi kom tillbaka sa han att jag var godkänd, trots den där backningen.

Kändes som en stor tyngd lyfts från mitt hjärta :rolleyes:

Men de va surt o missa första gången. Man gick ju o va sur i en månad efter :'(

Hoppas du klarar nästa uppkörning!

Redigerad av beat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Träna träna ^_^

och sen skulle jag råda om att orka allt, skit itne nåt som han säger för då blir han förbannad å det äe inte bra :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor