Tha Orpanitsh Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 HEj jag e ny på gtasajten och har inte kunnat bli medläm fören nu men nu är jag här och vill gjärna att in sägger up bilder o filmer på mysterier och liknande saker från sa. (läg gjärna upp fejkade filmer oxå bara för skojs skull. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 oj jag skrev lite fel ((L)ägger) lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 e de ingen som kan vara lite rolig kanshe? göra nån ful film eller ta en bild på ett spöke eller så? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 . läs reglerna! och använd "Edit" knappen! och posta inte 3 gånger i rad!! och du får vänta lite.. det här är inget jävla kaffe-filter! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 . läs reglerna! och använd "Edit" knappen! och posta inte 3 gånger i rad!! och du får vänta lite.. det här är inget jävla kaffe-filter! ORd. det är andra gången du trippelpostar, vad jag kan se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 ............ vad e deeeet vaaaa fööörkara dåååååå fattar inte ett skiiiiit ju :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Tryck på EDIT-knappen istället för att posta 3 stycken inlägg...+ läs reglerna EDIT : Det är inte många som är inne nu som kan svara på ditt nånting Redigerad 7 juli, 2005 av kagol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 oj jag skrev lite fel ((L)ägger) lol e de ingen som kan vara lite rolig kanshe? göra nån ful film eller ta en bild på ett spöke eller så? Ursäkta... men ... jag fattar inte ett skit vad du babblar om ? Hur ska man fota ett spöke som kanske inte ens finns ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 de finns! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Hur vet du det? ingen har ju sett dom Spökbilar finns men jag har aldrig hört talas om spöken + varför har du framför allt ditt? Redigerad 8 juli, 2005 av kagol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 <-------- vet inte det funkar inte om jag inte har den där min data e lite cp..... och spöken finns de låvar jag. har faaaaan ingen bild :'( nem var i spökstäderna och i skogarna på contryna så kan ni se en genom skinlig ful ful fan som går litte och försvinner sedan! (sant) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Skicka in dudå som har sett Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts