Jump to content

Köpa sig fri vid Varning?

Sikorka
 Share

Recommended Posts

Jag kommer troligen vara här gtasajten väldigt länge, det skulle vara förfäligt hemskt om jag vart bannad härifrån så därför tängte jag om man kunde försäkra sig... >_<

Typ om man "råkar" ha 40% i Varingar, så skulle man kunna "Köpa sig fri , Man ringer/skickar SMS till ett visst nummer och sedan får man betala en viss summa och vips är man ingen olydig Medlem Längre!! >_<

Fast detta kanske leder till att modsen börjar stor varna alla folk som är fasts klistrde vid gtasajten och får dom att betala en massa pengar ... >_<

Men det skulle vara en bra ide... Tycker jag.. >_<

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det låter som en ganska dum idé, tänk på tobias anderson eller vad han hette, trots att han är bannad så skulle han ju nekelt kunna fortsätta spamma.

Det finns ofta en bra anledning till att någon blir bannad för alltid.

Han menar nog köpa bort varningar inte banningar :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Det här är ju som det var förr i tiden.

Någon kristen människa hade gjort någon "synd", typ stulit eller mördat någon.

Då går dom bara till kyrkan och köpte ett pergament där det stog "Du är förlåten av Gud!" :P

Sen var alla nöjda och glada!

Nesh, mycket dum idé tycker jag.

Vissa varningar kan ju iofs vara lite konstiga. Jag fick en för att jag skrev två poster i vardagssnack, med ungefär en timmes mellanrum..

Är det spam?

Men att köpa bort varningar.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick en varning mindre för att jag skötte mig och hjälpte andra som hade problem osv på moddingfoumet.

Mitt tips man sköter sig bra, hjälper andra och är trevlig. :ph34r:

Ja din skin guide övervägde mycket.

Men att man skall köpa sig fri från varningar, det håller inte.

Då tappar varningsfunktionen hela sin funktion. Då kommer ingen att ta en varning seriöst.

Så sköt er istället och respektera andra och dess åsikter så slipper ni varningar överhuvudtaget. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite kul att du skulle nämna det. Kollade just in en medlems (inga namn nämnda) varningar, där står det också om en varning har tagits bort.

Spam, påhopp

Han blev arg för varningen jag gav honom för någon månad sedan. har börjat skicka avföring i brevlådan.

Fick en säck med cash under vårat möte i XXX. Har tagit bort hans varningar nu!

---

Nej det skulle inte funka. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite kul att du skulle nämna det. Kollade just in en medlems (inga namn nämnda) varningar, där står det också om en varning har tagits bort.

---

Nej det skulle inte funka. :P

Vet inte om det är sent eller om jag har dålig humor men fan va jag skratta åt den där :) . ofta man dumpar avföring i någon annans brevlåda ^_^ .

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor