VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Move you body. (Pochickadu, Human beatbox) och Mmm you dropped a bomb on me. Med andra ord tycker jag det är kul när han sjunger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vadå? Radarn försvinner och det börjar liksom gunga? [ nä han börjar babbla och sjunga lol låter as fult testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 [ har ni inte lyssnat på wctr??? (chatt kanalen på radion?) i börjag var det bara radio los santos som gällde men nu e de ju chatten som e kul ju dom e as kul å lyssna på hehehe avslöjar inge men testa för fan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag tyckte det var skitkul i en cutscene när CJ berättade för Woozie att han inte gillade att simma! CJ berättade att när han och brorsorna var små brukade de simma i Santa Maria Beach. En gång när CJ var där fick han en använd kondom i fejset under vattnet! Det var i uppdraget Amphibious Assault. Hahah, just det ja, där skrattade jag också. En rolig kommentar ifrån Grove Street är när man skall rekrytera dem, denna: Im always down. Jag brukar gå runt i huset och säga den till då och då.. Im always down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Den roligaste jag vet e när nån kör på CJ:s bil så säger CJ "oh i might be dressed OK, but i can still beat u up" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ingen som tycker hon "sage" på radion är rolig? hon säger typ såhär... "Hi I'm Sage, and if you dont believe that Sage is my real name you can go fuck your self" fnissar alltid till när jag hör den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Från polishelikoptern: "Make sure it`s the right guy this time"!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hahah, just det ja, där skrattade jag också. En rolig kommentar ifrån Grove Street är när man skall rekrytera dem, denna: Im always down. Jag brukar gå runt i huset och säga den till då och då.. Im always down Vad är det som är så kul med det? Det betyder ju typ "Jag hakar alltid på" eller "Klart jag följer med". hmm, de översättningarna lät ju lite löjliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) "I hate gravity!" (CJ) "Oh hell no!" (CJ) "Yeah, i like to share to, thankyou!" (CJ) "Aww, you so kind!" (CJ) "OGloc? It's more like OGjoke!" (En av flickvännerna, typ kinesen) //CombatCraft90 Redigerad 9 juli, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 När man ska ta en motorcykel säger CJ ibland:Didn't your mom tell you bike is dangerous... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Han säger ju så när man krockar med en annan bil. Vad var det som var felstavat då? Nej han säger inte så.. lär dig engelska, och lyssna på va han säger... god dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Exsorbeo reklamen hehe hittade en sida om den http://www.exsorbeo.com/ Redigerad 9 juli, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag tyckte det var skitkul i en cutscene när CJ berättade för Woozie att han inte gillade att simma! CJ berättade att när han och brorsorna var små brukade de simma i Santa Maria Beach. En gång när CJ var där fick han en använd kondom i fejset under vattnet! Det var i uppdraget Amphibious Assault. Hej jag kan skriva hela snacket så kan vi garva tillsammans: Amphibious Assault Det börjar med att CJ och Woozie sitter inne i ett rum inne i Woozie lilla butik: CJ: Hold on. You tryin' to tell me you can't swim? WOOZIE: Seriously, when I'm in the deep water, it panics me, plus, I'm terrified of eels, and squid, and seaweed, and... CJ: OK dude, see - I know you just trying to make excuses now! WOOZIE: Look, CJ, I need someone from outside the Triad who I can trust. CJ: A'ight, so let me get this straight. You want me to swim around in dirty dock water, dodging little brown jelly beans and Vietnamese gangsters, to put a bug on a boat in the harbour? WOOZIE: You're so negative! CJ: Listen, man - when I was a kid, swimming off the Santa Maria, I once got a condom stuck to my face. WOOZIE: Hahahahah CJ: Horror like that stays with you for life, believe that. WOOZIE: Hahahaha I have a confession to make... I... I'm blind. CJ: No shit! WOOZIE: Yes, although I've trained my other senses to a point where you wouldn't notice my handicap, in the water they'd be quite useless. CJ: Alright, Woozie, relax. Don't beat yourself up about it. Look, I'll do it. Uh, one last thing. you do know that I'm black, right? And not Chinese. WOOZIE: I'm blind, Carl, not stupid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts