Jump to content

Roliga Kommentarer

Recommended Posts

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tyckte det var skitkul i en cutscene när CJ berättade för Woozie att han inte gillade att simma! -_- CJ berättade att när han och brorsorna var små brukade de simma i Santa Maria Beach. En gång när CJ var där fick han en använd kondom i fejset under vattnet! :shifty:

Det var i uppdraget Amphibious Assault.

Hahah, just det ja, där skrattade jag också. En rolig kommentar ifrån Grove Street är när man skall rekrytera dem, denna: Im always down. Jag brukar gå runt i huset och säga den till då och då.. Im always down

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahah, just det ja, där skrattade jag också. En rolig kommentar ifrån Grove Street är när man skall rekrytera dem, denna: Im always down. Jag brukar gå runt i huset och säga den till då och då.. Im always down

Vad är det som är så kul med det? Det betyder ju typ "Jag hakar alltid på" eller "Klart jag följer med".

hmm, de översättningarna lät ju lite löjliga...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte det var skitkul i en cutscene när CJ berättade för Woozie att han inte gillade att simma! ;P CJ berättade att när han och brorsorna var små brukade de simma i Santa Maria Beach. En gång när CJ var där fick han en använd kondom i fejset under vattnet! :P

Det var i uppdraget Amphibious Assault.

Hej jag kan skriva hela snacket så kan vi garva tillsammans:

Amphibious Assault

Det börjar med att CJ och Woozie sitter inne i ett rum inne i Woozie lilla butik:

CJ: Hold on. You tryin' to tell me you can't swim?

WOOZIE: Seriously, when I'm in the deep water, it panics me, plus, I'm terrified of eels, and squid, and seaweed, and...

CJ: OK dude, see - I know you just trying to make excuses now!

WOOZIE: Look, CJ, I need someone from outside the Triad who I can trust.

CJ: A'ight, so let me get this straight. You want me to swim around in dirty dock water, dodging little brown jelly beans and Vietnamese gangsters, to put a bug on a boat in the harbour?

WOOZIE: You're so negative!

CJ: Listen, man - when I was a kid, swimming off the Santa Maria, I once got a condom stuck to my face.

WOOZIE: Hahahahah

CJ: Horror like that stays with you for life, believe that.

WOOZIE: Hahahaha I have a confession to make... I... I'm blind.

CJ: No shit!

WOOZIE: Yes, although I've trained my other senses to a point where you wouldn't notice my handicap, in the water they'd be quite useless.

CJ: Alright, Woozie, relax. Don't beat yourself up about it. Look, I'll do it. Uh, one last thing. you do know that I'm black, right? And not Chinese.

WOOZIE: I'm blind, Carl, not stupid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor