BroDD Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jo den sista. men inte dom andra 2 Ingen av dom rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Fighting Egg Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Lite kul när man ska göra ett flyguppdrag. Toreno: Well, you really dont have to learn to fly CJ: No i dont Toreno: Yes you actually do Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 I´m a racist, boy! - En snut i öknen (rösten var en sydstatar röst) haha skit fult jävla bonne snut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 CJ: Im more for that hardcore gangsta shit! OG Loc: Well thats me homie!! Jävla wannabe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 "Welcome to San Andreas fool!" "I need that more than you i think!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 "Express your selfe, cause i'm from Grovestreet!" (Kass engelska) När CJ stått stilla ett tag som nån annan sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Från polishelikoptern: -Hey, if I kill him do i get a medal? -You get two! -Hey! He's a guy, he's a guy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Bra engelska grabben.. förstår ingenting av dom där meningarna Han säger ju så när man krockar med en annan bil. Vad var det som var felstavat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 I början när man ska göra sig av med någon snubbe genom att hoppa ut ur bilen just före kajen: "HOOOOOOLYYY FUUUUCK!!!" Jag har aldrig garvat så hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 I början när man ska göra sig av med någon snubbe genom att hoppa ut ur bilen just före kajen: "HOOOOOOLYYY FUUUUCK!!!" Jag har aldrig garvat så hårt. Haha. Jo, så jävla kul. Garvade också länge efter det. Det är Mad Doggs manager för övrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Tommy Vercetti och CJ kan faktiskt svenska! (Jag höll på och skriva "Claude"-gubben också ) När man snor en bil så brukar de säga: "I need your bil!" Lyssna själva WHEEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) WHEEL! Visst låter det som det? Jag har ochxå varit med om att någon sagt ''I´m a ''rassist'' '' så här gjorde jag gjorde då imot snuten: jag sprang imot han, och då saan, ''take a esely slave'' när han sa det så sa en av greve street: ''fuck you gay'' efter det så bsköt jag han och hela polis kåren lyckades spränga min bil Slave = Slave? eller har jag hört och stavat fel? Redigerad 8 juli, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Jag tyckte det var skitkul i en cutscene när CJ berättade för Woozie att han inte gillade att simma! CJ berättade att när han och brorsorna var små brukade de simma i Santa Maria Beach. En gång när CJ var där fick han en använd kondom i fejset under vattnet! Det var i uppdraget Amphibious Assault. Redigerad 8 juli, 2005 av Og Lou Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Me soy el grande smokio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Visst låter det som det? Jag har ochxå varit med om att någon sagt ''I´m a ''rassist'' '' så här gjorde jag gjorde då imot snuten: jag sprang imot han, och då saan, ''take a esely slave'' när han sa det så sa en av greve street: ''fuck you gay'' efter det så bsköt jag han och hela polis kåren lyckades spränga min bil Slave = Slave? eller har jag hört och stavat fel? Du har stavat fel på många ställen.. Jag har också varit med oon sm att någagt "I´m a racist" så här gjorde jag imot snuten då: jag sprang mot han och då sa han "take it easy slave" när han sa det så sa en av grove street "fuck you gay" efter det så besköt jag honom och hela polis kåren lyckades spränga min bil Så ska det stå, men jag tror inte på det, för ingen polis i spelet säger "I´m a racist" eller "take it easy slave". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Det är ju utan tvekan smokes kommentar när dom ska käka "smoke beställer 20 menyer typ" jag garva fan då Redigerad 8 juli, 2005 av BlitzOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det är ju utan tvekan smokes kommentar när dom ska käka "smoke beställer 20 menyer typ" jag garva fan då Hehe samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det är ju utan tvekan smokes kommentar när dom ska käka "smoke beställer 20 menyer typ" jag garva fan då Håller med. Skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 När cj krockar med bil värstigt då säger han: Did you steal your life? Did you buy your life? Skojigt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Omg inte Life. Har för mig att han säger licens = körkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts