pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Vem hade denna avatar? Och vem är det? Redigerad 6 juli, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Che Guevara http://susning.nu/susning.fcgi?action=brow...did=Che_Guevara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Har för mig att Mikolan har använt/använder den avataren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Är det samma person som är på denna hemsida? :S här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Har för mig att Mikolan har använt/använder den avataren, kan ha fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vem hade denna avatar? Och vem är det? LOL? Trodde alla viste vem det var. Världens största och äckligaste comie scum.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 LOL? Trodde alla viste vem det var. Världens största och äckligaste comie scum.. Well, du trodde fel. Face it. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Well, du trodde fel. Face it. AAAAAAAH!!!! KISS I HJÄÄÄRNAN!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Är det samma person som är på denna hemsida? :S här Ja, det är samma person. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) AAAAAAAH!!!! KISS I HJÄÄÄRNAN!!!!!!!!! Tack Maxz. Du får den stora äran och låsa Stellhell. Redigerad 6 juli, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tack Maxz. Du får den stora äran och låsa Stellhell. Ja ffs, han gjorde revolution på Cuba men det gick åt helvete och han fick stock av Fidel Castro om jag inte minns fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja ffs, han gjorde revolution på Cuba men det gick åt helvete och han fick stock av Fidel Castro om jag inte minns fel. Okej, man lär sig något nytt varje dag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja ffs, han gjorde revolution på Cuba men det gick åt helvete och han fick stock av Fidel Castro om jag inte minns fel. Oja! Åderpåle upp i rektum fick den skäggiga apan. Död åt komunismen, död åt den här topicen! Viva the revolution! *CLOSED* (Ät dina jävla piller din idiot(jag)....) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts