Durka Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hej jag har en Bugg när jag kör någonform av motorcykel så har jag inget BAS i musiken både radio och MP3 kanalen.... Och så undrar jag hur man klarar uppdraget Los Desperados hur får man fler gäng medlemmar med sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Man måste modda fordon i transfender o.s.v för att få bas och man kan inte modda motorcyklar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Durka Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Man måste modda fordon i transfender o.s.v för att få bas och man kan inte modda motorcyklar... Allså i bilarna är det OK... Men inte på motorcyklarna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nunz0r Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ah men det är väll medvetet dom har gjort så, för det just är en motorcykel man sitter på och inte inne i en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Sen när hade motorcyklar basar? Eller stereo alls över huvudtaget. Var glad att du har radio alls på din hoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Isåfall har du inte sökt särskilt mycket alls, här har du och lär dig söka ORDENLIGT..! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=los+desperados Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts