notorius Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det har hänt nåt konstigt nu! :'( Ikonerna i aktivitetsfältet har blivit heöt sjuka, dem är mycket större än vanligt Jag menar ikonerna jämte klockan, t.e.x winamp, msn o.s.v. Hur fixar man tillbaks till vanligt igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ändra upplösning MANNEN!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Starta om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Har försökt att ändra upplösningen, först var det ikonerna på skrivbordet oxå men dem blev bra sen så nu är det bara de jag snackar om som är helt sjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ta screen så vi får se! Lättare att hjälpa till då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Kolla längst upp till vänster oxå. Tror jag fixat det nu, men om ni skulle bara kunna göra en sak åt mig: Egenskaper ->Utseende->avancerat, så kollar ni vad ni har för storlek på rutorna. Redigerad 6 juli, 2005 av notorius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Aha, @ skrivbordet högerklick > Egenskaper > Utseende > Sen ändrar du Teckenstorlek till Normal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Gjort det, men kolla vad du har i storlek på rutorna, gå in på avancerat där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vad är felet? så här ser mitt ut och har alltid gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vad är felet? så här ser mitt ut och har alltid gjort? VIRUS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Gjort det, men kolla vad du har i storlek på rutorna, gå in på avancerat där. .mitt splitternya orörda windows har storlek 25 på sakerna uppe i högra hörnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Sätter jag storlek 25 så blir ikonerna jag snackar om helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Sätter jag storlek 25 så blir ikonerna jag snackar om helt Jag har storlek 32 på mina ikoner. Det är förinställt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ta ss så jag får se hur stora ikoner du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Starta om datorn. Hahah fan va bra sagt, detta måste fan va med i dagens lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Ta ss så jag får se hur stora ikoner du har. Så här: http://img272.imageshack.us/img272/9105/gta6dd.th.jpg Redigerad 8 juli, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Så här: http://img272.imageshack.us/img272/9105/gta6dd.th.jpg Jaså så du kör Acessdiver(stavning?). Interssat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Högerklicka på aktivetetsfältet ta av låsaktivitetsfältet och flytta runt lite så kommer det lösa sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jaså så du kör Acessdiver(stavning?). Interssat. Ehh ved e de? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts