Jump to content

Jag blir så förbannad

Share

Recommended Posts

;) Allså hur orkar alla GNÄLLA om: Öööö den är frågan finns redan... Ööööö.

Ööööö Läs alla tusen trådar innan du postar en ny Topic det kan finnas en liten antydning till ungefär samma sak som du skriver. Har inte läst ett ända meddelande förens någon har varit där och klagat.

SKA VI HJÄLPA VARANDRA ELLER SKA VI GNÄLLA PÅ VARANDRA :(

Bara undrar allså 99,9% av alla svar man får är bara gnäll.

(Och nu kommer någon rolig fjortis gnälla på mitt mail, och säga att det ligger på fel ställe och att det är en onödig Topic: MEN DET SKITER JAG I :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med, om det var upp till mig så skulle alla skriva nya trådar till allt, fan vad jag älskar när det står kanske 10 trådar om hur roligt det var att spränga den där bilen eller kanske 20 nya trådar med en ny cool bild som du tagit, varför skapa en screenshot-tråd när alla kan starta en helt ny tråd med sin bild. JA JAG HÅLLER MED, AlLa DeSsA fJoRtIsAr SoM aLlTiD sKa KlAgA På AlLt!!!!!!!!!!!!!

märks lite att du är nykommling,

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

>_< Allså hur orkar alla GNÄLLA om: Öööö den är frågan finns redan... Ööööö.

Ööööö Läs alla tusen trådar innan du postar en ny Topic det kan finnas en liten antydning till ungefär samma sak som du skriver. Har inte läst ett ända meddelande förens någon har varit där och klagat.

SKA VI HJÄLPA VARANDRA ELLER SKA VI GNÄLLA PÅ VARANDRA >_<

Bara undrar allså 99,9% av alla svar man får är bara gnäll.

(Och nu kommer någon rolig fjortis gnälla på mitt mail, och säga att det ligger på fel ställe och att det är en onödig Topic: MEN DET SKITER JAG I >_<

Gör du inte alls för då kommer modsen med pekpinnen och slår till dig över fingrarna.

Ajabaja! *smack*

*CLOSED*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...