Sobieski Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Aja, det var iallafall konstigt att träffa på honom i (nästan) Los Santos, vad han än kallas. Trodde att det bara var så att min dator inte visade "lädret" eller vad det kallas, hur ser leatherface EGENTLIGEN ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Leatherface: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Aaaah! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Haha du kanske kunde ha varnat lite, för de där ansiktet är inte direkt trevligt, kolla bara på stackars Sobieski som kommer drömma mardrömmar inatt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 , kolla bara på stackars Sobieski som kommer drömma mardrömmar inatt . Me 2 :'( skoja bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Vart finns rullstolen? karta vore gött edit: en annan bild på leatherface -remaken Redigerad 11 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 När jag var i Skogen mellan sf och ls på midnatt såg jag ett spöke som bara syndes i 5 sekunder...........kanske nån har sett den? jag letar efter spöken för att ta en bild och visa er.......!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 är det någon som har märkt att CJ börjag att låta och prata om man står still för länge med han låter as fult Japp, han börjar ju typ att sjunga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Japp, han börjar ju typ att sjunga! Och kameran får typ eget liv och zoomar in händelser som händer runt om.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Stackars Leatherface är mycket gulligare i original-versionen från 1974 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts