Jump to content

Blandade frågor...

Recommended Posts

Hej!

Har fotat lite skumma saker i GTA SA och vill veta vad det handlar om.

T.ex, vad är historien bakom dessa två bilar (Glendale och Sadler), båda två återfinns ju skadade lite här och var, och de går ej att laga heller??

Bild:

Vad är detta för bilar som står här och var i skogen? Varför står de utspridda i skogen?

Bild:

Hittade ett hål nära Area 69?!? Det stod en Bobcat bredvid. I hålet verkade det vara svarta liksäckar. Vad handlar detta om?

Bild:

Och denna rullstolen, vad är historien bakom den och händer det något där runt 00.00-tiden?

Bild:

Vad är historien bakom Lil´Probe inn? Händer det något där?

Vem är den svartklädde mannen med hatt och röd scarfs?

Kan någon berätta ALLT som händer i GTA SA runt 00.00-tiden i hela spelet? Alltså alla skumma saker som händer eller alla saker man kan finna runt den tiden lite häroch var.

Finns en ikon i spelet som jag undrar över med. Den är en rund svart ikon med ett rött kors i. Vad är det för ikon? När jag åker till den så hamnar jag i hörnet av en åker där en skördetröska kör omkring.

Här är lite bonusbilder på mina ombyggda bilar =)

Bil 1:

Bil 2:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snygga bilar!.

Nej men San Andreas är nog världens mest konstiga stat. Jag menar R* kan ju göra vad dom vill. Dom skulle kunna göra en Iskana ner för Mount Chiliad och låta kameler ha en tävling om vilken som glider ner snabbast. Det är typ det dom gjort. Eller har dom hittat inspiration från verkliga livet i USA/CA. Det kanske finns trasiga bilar ute i USAs landskap. Ja varför inte lägga in dom i SA också då da? Har sett bilder på UFO butiker som finns lite här och var i Nevadas öken. Då är det ju självklart att R* lägger in det också. Så kanske det fanns en myt om en gubbe med svart rock som skrämda livet på människor runt det riktiga UFO barerna. Ja varför inte lägga in samma gubbe i spelet. Så att myten lever vidar... vad vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara undrar, är det vanligt att man hittar "leatherface" vid (en bit ifrån) en bro till SF från LS? Där hittade jag honom iallafall, han tog en massa bilder med sin kamera och nickade belåtet efter varje bild, sen sa han ju det där vissa berättat om när man gick in i honom.

Jag tog "några" bilder på honom, har ju inte sett honom förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara undrar, är det vanligt att man hittar "leatherface" vid (en bit ifrån) en bro till SF från LS? Där hittade jag honom iallafall, han tog en massa bilder med sin kamera och nickade belåtet efter varje bild, sen sa han ju det där vissa berättat om när man gick in i honom.

Va? Har Leatherface bytat ut sin motorsåg mot en kamera ? xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du lägga upp bilderna på honom då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du nu har tagit några bilder på honom så lägg upp dom.

Redigerad av Bjorneman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, kollar i "Gallery" nu...

Laddar upp...

Här är två bilder, en när han har kameran, en close-up på ansiktet;

Blev j*vligt överraskad när jag såg honom, har knappt spelat så jag har bara kommit till SF än så länge...

För det är väl han?

Edit; Just det ja, sry för avsaknaden av kantutjämning.

Redigerad av Sobieski
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, kollar i "Gallery" nu...

Laddar upp...

Här är två bilder, en när han har kameran, en close-up på ansiktet;

Blev j*vligt överraskad när jag såg honom, har knappt spelat så jag har bara kommit till SF än så länge...

För det är väl han?

Edit; Just det ja, sry för avsaknaden av kantutjämning.

Det där är den såkallade mystiska mannen i svart rock och röd skarf.

Leatherface är en mördaren i The Chainsaw Massacre.

Master of Missuppfattning? (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor