MarkusE Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag var uppe på Gant Bridge och på en av pelarna satt denn här lappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ganska gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Riktigt gammal. å posta den i screenshot tråden edit: å anpassa bilden i paint så det inte blir massa jävla vitt överallt Redigerad 6 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Finns så jätte många redan! Sök... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...%20Bridge&st=20 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=19952&hl= http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...8&hl=ester+eggs http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...3&hl=ester+eggs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Sorry då killar! Och fixar jag bilden så den blir stor blir det skit kass grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Sorry då killar! Och fixar jag bilden så den blir stor blir det skit kass grafik! Men ditt saer, du ser det vita runt bilden? dra ner det så att det matchar bildens storlek .. tss noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Shit vad man klagar. Ni kan väl andå se att det står "There are no Easter Eggs up here. Go away" Redigerad 6 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det måste betyda att det finns minst ett egg med i sa troligen på ett högt ställe eller vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Eller ett lågt ställe eftersom det stod "No easter eggs up here" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 hmmm ja jag letar i alla fall som fan! hoppas att ni gär det oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 men dom kanshe menade att det inte finns här uppe men där UPPE finns det var det nu är det var så jag tenkte iallafal. ska börja men att kolla alla anra broar och alla dom högsta husen i sa sedan alla tåg tunnlar och sedan alla slällen som är markerade på den mystiska kartan i baren i öknen vid big ear. osv. PS: för dom som inte visste uppe vid big ear finns det en Sandking och värme brillor dom två kakerna + en kamera bör ni ha med er när ni ska leta efter eggen och fännomen och hela faderuttan...... fy fan vad fult det där läl ajja leta ni med vättja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 min stavinig suger jag skriver lite för snabbt ibland lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 [u][i][b] Haha, skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 min stavinig suger jag skriver lite för snabbt ibland lol TRIPPELPOST LÄR DIG TRYCKA EDIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Jag tog det här fotot för en stund sen. Redigerad 17 november, 2014 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 <--------den Fula jäveln den lilla fula bokstavs fan måste jag ha med för att jag ska kunna göra något inlägg lol och granater jag tycker ochså att det e fult. men skit i de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 för klara edit för me dum jävel sommig om du kan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) När du har gjort ett inlägg så kommer det upp en liten knapp uppe i ditt inläggs övre högra hörn med texten edit fattar du eller måste man ta det en gång till? Redigerad 7 juli, 2005 av kagol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts