Jump to content

Balla saker med SA

Recommended Posts

999 999 999 är altså max man kan få?

dvs som i VC? för från början syns bara 8 siffror, ploppar den nionde upp sedan eller?

så var det i vice city har jag för mig...

körde till level 400 nåt sånt på vilgante i VC för att maxa pengarna, lyckades dö på lv 175 i sa =/ har bara runt 90 000 000 nu....

försöker fixa 100% på alla flickvänner osv för att klara allt utom hästskor, sprays, unique jumps och såna omöjliga saker... de går ju inte att klara utan kartor men allt annat mänskligt är värt att testa....

sen kan du ju alltid gå lös på att modda alla bilar du ser =P alltid kul...

jag vore också intresserad att veta av alla kul saker man kan göra i spelet näör man klarat storyn, för att inte tröttna.... >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja att modda bilar är ju as kul ta typ och modda en remington och kör som fan. och du kan ju samla ihop dina 4 favo fordon (som går på marken) på flyg platsen i öknen och senan raisa runt i öknen med dom mina favoriter: Sandking, Quadbike, krossen vad den nu hette och Moster truken (w00t) . och det är ju askul att köra på motorvägarna med monstret ju. >_< ......... mosa bilar >_< platta till fula mäniskor >_< och så såklart leta efter spöken och andra liknande saker. och hoppa från höga höjder med hjälp av hydran. och !splatt! ner på marken eller i vattnet. döda ballas klä sig fult m.m. >_< Jag bara älskar sa >_< hoppas att du oxå gör det. :lol: hehe lät som en reklam replik. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...