lalalala Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Klarat spelet nu.. säg några roliga saker man kan göra efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ta över 100% av hoodsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Fixa så att du har alla kläder i Wardrobe 999.999.999 $ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 999 999 999 är altså max man kan få? dvs som i VC? för från början syns bara 8 siffror, ploppar den nionde upp sedan eller? så var det i vice city har jag för mig... körde till level 400 nåt sånt på vilgante i VC för att maxa pengarna, lyckades dö på lv 175 i sa =/ har bara runt 90 000 000 nu.... försöker fixa 100% på alla flickvänner osv för att klara allt utom hästskor, sprays, unique jumps och såna omöjliga saker... de går ju inte att klara utan kartor men allt annat mänskligt är värt att testa.... sen kan du ju alltid gå lös på att modda alla bilar du ser =P alltid kul... jag vore också intresserad att veta av alla kul saker man kan göra i spelet näör man klarat storyn, för att inte tröttna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag tycker bara det är skönt att köra runt skit snabbt med snabba moddade bilar , eller bara peppra alla jag ser till jag dör av polisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ja att modda bilar är ju as kul ta typ och modda en remington och kör som fan. och du kan ju samla ihop dina 4 favo fordon (som går på marken) på flyg platsen i öknen och senan raisa runt i öknen med dom mina favoriter: Sandking, Quadbike, krossen vad den nu hette och Moster truken . och det är ju askul att köra på motorvägarna med monstret ju. ......... mosa bilar platta till fula mäniskor och så såklart leta efter spöken och andra liknande saker. och hoppa från höga höjder med hjälp av hydran. och !splatt! ner på marken eller i vattnet. döda ballas klä sig fult m.m. Jag bara älskar sa hoppas att du oxå gör det. hehe lät som en reklam replik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Kolla här. Redigerad 7 juli, 2005 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Gör en stuntfilm eller hjälp till med Communityprojektet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Orsaka trafikolyckor genom att stänga in bilar på tågrälsen. Skitkul Redigerad 7 juli, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Tack för tipset det måste jag prova (känner mig djävulskt elak ) Redigerad 7 juli, 2005 av kagol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vad händer när man har 100% av alla hooden?kan man fortfarande bli attackerad eller är man boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djsam Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Nej, man kan inte bli attakerad när man har tagit över samtliga områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guth Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 En sak som är rolig i typ en minut. Åk till en lyftkran, sätt på magneten på bilen, släpp ner linan så långt det går sen tar du fart så får man en liten flygtur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Kör ner med en Vortex för Mount Chilliad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Nej, man kan inte bli attakerad när man har tagit över samtliga områden. Ärligt? Fan vad coolt. Måste pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Johle man kan få mer änn 999 999 999 $!!! jag har typ 18 000 000 000 $nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Johle man kan få mer änn 999 999 999 $!!! jag har typ 18 000 000 000 $nu! Bildbevis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Kommer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Här är bild beviset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Här är bild beviset! Jepp där har vi en vinnare i snyggaste grafiken klassen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts