Hades Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 När jag dragit hem en savefil och ska spara den får jag frågan om jag vill ersätta den befintliga filen. När jag svarar ja försvinner min save som den nya ersätter hur gör för att ha kvar båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Byter siffran i namnet. Tex. GTASAsf2.b > GTASAsf3.b Redigerad 6 juli, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Är det inte svårare än så? När gör jag bytet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Är det inte svårare än så? När gör jag bytet? Inte svårare...byt namn som han sade så ligger dem olika.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts