kebabkurt Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Spelar nu om Halo 2 på Legendary..Och har nyss kommit till Tartarus. Hur dödar man honom lättare? Några bra tips? Ngr-homien man har tar ju inte ut skölden på han längre Hur fan ska man göra så det går snabbare att döda han? TIPS! Redigerad 6 juli, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Spelar nu om Halo 2 på Legendary..Och har nyss kommit till Tartarus. Hur dödar man honom lättare? Några bra tips? Ngr-homien man har tar ju inte ut skölden på han längre Hur fan ska man göra så det går snabbare att döda han? TIPS! Spela två och låt en agera lockbete och skjut honom? Jag tror att negern sköt även när det var Legendary, konstigt att han inte gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja men fan...jag spelar två och skjuter ju som in i helvete i 40 min men han dör endå inte...(negern skuter lite nu..) Nått tips på att få ner skölden snabbare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja men fan...jag spelar två och skjuter ju som in i helvete i 40 min men han dör endå inte...(negern skuter lite nu..) Nått tips på att få ner skölden snabbare? Är du säker på att den inte försvinner. Jag har för mig att den försvinner under mycket kortare tid när man kör på Legendary. Hur långt ifrån är ni honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Man ska köra med dubbla brute rifle (det röda plasma riflet) o hoppa runt honom o skjuta skiten ur honom det var så jag gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Är du säker på att den inte försvinner. Jag har för mig att den försvinner under mycket kortare tid när man kör på Legendary. Hur långt ifrån är ni honom? Ja den försvinner men bara jätte kort tid nån gång ibland...Jag skuter han från alla håll...Jag sköt slut på alla vapen som fanns på hela stället så jag fick vänta på min homiesar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Använd svärdet istället när hans skökd försvinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts