GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) JAg hittade faktist inte heller nå koder till SA Men du kan ju andvända dom du har så länge Eller? Jag har iofs använt dom i ett halvår, och jag har ingen användning för dem och jag har tröttnat på dem. Redigerad 9 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har iofs använt dom i ett halvår, och jag har ingen användning för dem och jag har tröttnat på dem. Jaha, trodde du hade köpt den nyligen Men det finns ju massa roliga fusk på t.ex http://www.maxbot.com/ Eller e det dom du har lessnat på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jaha, trodde du hade köpt den nyligen Men det finns ju massa roliga fusk på t.ex http://www.maxbot.com/ Eller e det dom du har lessnat på? Nej dom har jag sett förut fast jag har aldrig lagt in dem i kodgrejen Men är du säker på att dem är till Ultimate Cheats for Grand Theft Auto: San Andreas? För jag tror nämligen att dem är till Action Replay eller Gameshark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Nej dom har jag sett förut fast jag har aldrig lagt in dem i kodgrejen Men är du säker på att dem är till Ultimate Cheats for Grand Theft Auto: San Andreas? För jag tror nämligen att dem är till Action Replay eller Gameshark? Men saken du har heter väl Action Replay ultimate cheat Gta san andreas Redigerad 9 augusti, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men saken du har heter väl Action Replay ultimate cheat Gta san andreas Ja juste precis. Och jag hittar bara koder till Action Replay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ja juste precis. Och jag hittar bara koder till Action Replay. Jaha, du menade så Men fusken borde ju ha kommit ut på codejunkies (Eller vad nu hette) för länge sen eftersom det står att man ska kunna ladda ner ner koder därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jaha, du menade så Men fusken borde ju ha kommit ut på codejunkies (Eller vad nu hette) för länge sen eftersom det står att man ska kunna ladda ner ner koder därifrån Ja och problemet var att jag inte hittar några koder där, det är konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) 2 frågor. Om man köper en Action Replay MAX till PS2, då finns det ju fusk på den. Men finns det fusk till GTA SA också? å andra frågan, kan man spawna alla bilar med Action Replay MAX? t.ex: Ah, nu orkar jag inte springa mer, jag spawnar en NRG-500 istället. t.ex 2: Nu vill jag styla en Slamvan. Och så spawnar man bara den när man står utanför Loco Low Co. Redigerad 9 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 2 frågor. Om man köper en Action Replay MAX till PS2, då finns det ju fusk på den. Men finns det fusk till GTA SA också? å andra frågan, kan man spawna alla bilar med Action Replay MAX? t.ex: Ah, nu orkar jag inte springa mer, jag spawnar en NRG-500 istället. t.ex 2: Nu vill jag styla en Slamvan. Och så spawnar man bara den när man står utanför Loco Low Co. Finns det inte fusk från början så finns det nästan alltid på codejunkies.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Finns det inte fusk från början så finns det nästan alltid på codejunkies.com Finns inga GTA SA fusk på Codejunkies.com, har tittat flera ggr om Då menar du kanske att, finns det inte på codejunkies, så finns det med i AR MAX? alltså spegelvänt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Finns inga GTA SA fusk på Codejunkies.com, har tittat flera ggr om Då finns det antagligen redan från början på skivan. De borde det göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Då finns det antagligen redan från början på skivan. De borde det göra. Då är det bara andra frågan som återstår.. Kan man spawna bilar när man är i spelet..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Då är det bara andra frågan som återstår.. Kan man spawna bilar när man är i spelet..? Ja det kan man Det kanske e så att när man stoppar AR skivan så kan man aktivera ett visst som man kan spawna med en enkel knappkombination T.ex trycka R1 + R2 samtidigt Så spawnas fordonet man aktiverat Men som sagt, Det är bara en gissning av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ja det kan man Det kanske e så att när man stoppar AR skivan så kan man aktivera ett visst som man kan spawna med en enkel knappkombination T.ex trycka R1 + R2 samtidigt Så spawnas fordonet man aktiverat Men som sagt, Det är bara en gissning av mig Sweet. Har en till fråga.. Vad innebär det: Datel - Action Replay MAX (Med 16MB Flash Drive) ?. Vad gör och vad är 16MB Flash Drive? Nått man behöver?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Sweet. Har en till fråga.. Vad innebär det: Datel - Action Replay MAX (Med 16MB Flash Drive) ?. Vad gör och vad är 16MB Flash Drive? Nått man behöver?.. 16MB Flash Drive är minneskortet som används för att spara koder från codejunkies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 16MB Flash Drive är minneskortet som används för att spara koder från codejunkies. Okej.. Varför finns det då AR MAX utan 16MB..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Okej.. Varför finns det då AR MAX utan 16MB..? Har för mig att man kan använda sitt vanliga minneskort till att spara koder, men är inte säker. Eller så är det väl för dem som inte tänkt att ladda ner några koder utan använda de som finns på skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Har för mig att man kan använda sitt vanliga minneskort till att spara koder, men är inte säker. Eller så är det väl för dem som inte tänkt att ladda ner några koder utan använda de som finns på skivan. Hmm.. har funderat lite. Ignorera felstavningarna i kursiva texten, blev nå konstigt när man kopierade från sidan. "automatically downloads ia game's codes direct toi your broadband-enabled PlayStation 2". " Not goti broadband? No problem. It's stilll so easy to get the latestj codes in a flash. Actioni Replay's ACE lalso includesi supporti for USB flashi drive, or you can download inew codes to a CD-R jand thenl load them into Action Replayj on a standard PS2." Kan det betyda att om man inte har PS2an uppkopplad till internet så kan man använda det där 16MB grejen till å sätta i datorn, flytta dit fusk, å sedan sätta den i PS2 å föra över?. Har läst nånstans att den är nån USB sak. Redigerad 9 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts