Egget91 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Var kan man köpa "Action Replay ultimate cheat Till san andreas". Jag var in på en GAME butik idag och frågade men dom hade inga Vad ska man fråga efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Du kan Köpa den på http://www.webhallen.com/prod.php?id=35250 för 89kr+frakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) En väldigt dum fråga : Hur fungerar " ActionReplay - Ultimate cheats for GTA SA " ? Jag är helt borta... Redigerad 7 juli, 2005 av _Ante_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 En väldigt dum fråga : Hur fungerar " ActionReplay - Ultimate cheats for GTA SA " ? Jag är helt borta... Jag vet inte heller hur de funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag är inte helt 100% säker men nästan! de finns olika modeller tex gamechark! Det ser ut som ett minneskort. Där programerar du in koder från en bok som du får till eller hämtar från internet! Olika modeller kan köpas i din tvspelsbutik tex. games eller tvspels-huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag är inte helt 100% säker men nästan! de finns olika modeller tex gamechark! Det ser ut som ett minneskort. Där programerar du in koder från en bok som du får till eller hämtar från internet! Olika modeller kan köpas i din tvspelsbutik tex. games eller tvspels-huset. Men asså hur fungerar det ? Om man tex köper ' Action Replay - Ultimate cheats for GTA SA ' ? http://www.webhallen.com/prod.php?id=35250 Är det en CD-Skiva ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Finns oxå! Jag hade investerat i en gamechark. Det verkar finns mer fusk till den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Men om man har en action replay kan man uppgradera den med nya fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Med action Replay cd-skivan...så kommer dt upp en meny när man sätter i cd:n oc där kan man sedam välja massor av saker tex om man ska ha oändligt med ammunition.Sen trycker man start tror jag att dt är sen byter du till GTA Sa cd:n o spelar som vanligt Och man kan uppgradera den med nya fusk genom sidor på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ran Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Rättstavat: man stoppar i DVD'n (nej, nej och åter nej. PS2-spelen kommer på DVD-skivor, och inte på CD-skivor! blir så trött på att folk inte lär sig det) med Action Replay. där inne så kan man välja t.e.x odödlighet eller något, eller lägga till nya fusk som du kan hitta på deras hemsida. du skriver in en lång kod bara, sedan får du ett nytt fusk. när du valt klart vilka fusk du vill ha (typ alla vapen och odödlighet) så trycker du på "ok" eller något, sedan byter du ut AR-skivan med GTA:SA eller vad vilket spel du nu andvänder, UTAN ATT BRYTA STRÖMMEN, när du sedan startar GTA:SA så har du nu odödlighet och alla vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag vet att topicen är lite gammal, men jag har fortfarande frågor ang. Action Replay. Kan man spawna fordon med den?. Och hur fungerar Gameshark då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har också en fråga. Jag har Action Replay Ultimate Cheats for Grand Theft Auto: San Andreas. Det står bå baksidan att man kan lägga in fler koder i den, att man ska gå in på codejunkies.com. Men när jag går in där för att lägga in nya koder så vet inte jag vart man hittar det nya koderna på codejunkies, och jag vet inte heller hur man lägger in dem. Så kan någon hjälpa mig med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag hittar inga SA koder bara VC och GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag hittar inga SA koder bara VC och GTA3. Menar du på codejunkies?? Ja det gör jag också bara, visst är det konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Konstigt Men köpte ni den i afär eller bestälde ni från nätet? Hur mycket kostade den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hoppas att de uppdaterar snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men följde det inte me San andreas fusk på skivan som man kan andvända då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Konstigt Men köpte ni den i afär eller bestälde ni från nätet? Hur mycket kostade den? Jag beställde den på webhallen och den kostade 79:- Och det kom med fusk till skivan som man kan använda men det står att man kan lägga in fler om man vill, men var finns dom koderna man ska lägga in då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag beställde den på webhallen och den kostade 79:- Och det kom med fusk till skivan som man kan använda men det står att man kan lägga in fler om man vill, men var finns dom koderna man ska lägga in då? JAg hittade faktist inte heller nå koder till SA Men du kan ju andvända dom du har så länge Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts