geilisch Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Men jag tror inte att det är någon bugg. Jo... Det var det sannerligen. På militärbasen får bara militärer och poliser vistas. Varför springer då en blå security vakt runt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag hade dodon och blev jagad av polisen. Jag råkade störta och gled intill ett staket precis vid vattnet så jag gick ut ur planet men han gick ut på den sidan som vattnet va på, fast då segade sig spelat lite så jag hann trycka enter igen så att han satte sif i planet igen. Samma sak har hänt med en båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 jag har råkat ut för ett par buggar..alla bilderna finns att se på Vice citycenter..bilderna finns under buggar. ( alla bilder utom bild 6 är mina.tror jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 jag har råkat ut för ett par buggar..alla bilderna finns att se på Vice citycenter..bilderna finns under buggar. ( alla bilder utom bild 6 är mina.tror jag ) vad är det för bugg på sexan?? såg inget mysko där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 vad är det för bugg på sexan?? såg inget mysko där.. hmm, titta på radarn så ser det ut som att det inte finns nån väg dit han kör, fast det finns det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 hmm, titta på radarn så ser det ut som att det inte finns nån väg dit han kör, fast det finns det.... Det är ju för att han tittar åt sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Råkade ut för det här nyss: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/7bvnnfgn.jpg Jag körde in i väggen med Faggio och flög rakt igenom den, sen kom en FBI bil igenom väggen med. Jag kunde springa ut genom väggen igen fast jag sprang igen och fastnade. Det va typ som ett lite rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Detta hände nyss... http://user.tninet.se/~brr020f/pictures/vcbugg4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Detta hände nyss... http://user.tninet.se/~brr020f/pictures/vcbugg4.jpg Faan vad coolt det ser ut.. jag har tänk på en sak .. visst är fönstren snyggare i PC versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 lättare att åka in i stolpar med voodoo, guppa lite så är man inne =) vad är detta för bugg? dödat alla? ooooooh vilken bugg!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 det är iofs ingen bugg att döda alla inne på malibu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 det är iofs ingen bugg att döda alla inne på malibu.... jag eldade ihjäl dom en gång, måste ha luktat illa om man va Tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 (redigerad) Om man ställer en Stretch halvägs in i ett garage och stänger porten så försvinner den .Och ibland när man kör så svichar man förbi ett garage som har 2/2 bilar i sig så öppnas porten *edit* när man kör ner i en pool så med en bil så ser man inte underdelen Redigerad 29 juni, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 lättare att åka in i stolpar med voodoo, guppa lite så är man inne =) vad är detta för bugg? dödat alla? ooooooh vilken bugg!!!!!! Han håller vapnet fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Den största buggen jag råkat ut gör är attt när jag misslyckades med ett rampage, så fick jag fullt i uzi. Och så kan man skjuta hur mycket som helst utan att det tar slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Framför strålkastarna på motorcyklarna är det som en fyrkant, det är samma påbaklyktan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Ända sen jag gjorde rampagen med M60:n i Downtown har det alltid kommit mc gubbar när jag gjort rampages på första ön. Även om rampagen går ut på att spränga bilar kommer de förbannade mc gubbarna dit. Så ska det väl inte vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 när jag gick in i ett garage när det rengnade, så slutade det rengna... trodde jag iaf det började när jag gick ut igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Jo jag har testat det där med att man kan hjälpa polisen förut, jag läste i nån guide att man kunde göra så. ha! jag upptäckte det själv. fick bara för mig att misshandla honom och så fick jag bonusen och såg polisen och då förstod jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 2 fina buggar! ena retar jag mig på . de är när man hoppar från båtar ner i vattnet upp till land.. de andra va ja skulle hoppa från en trapp ner till marken. hoppade , allt blev blått och ja föll minst i en minut och slog i hjäl mig sen ha man väl fastnat under nån bro lite då å då. det med båtarna har r* gjort med flit så att man inte ska drunkna varannan gång man går ur båten. den andra låter som "blue hell" buggen i gta3..visste inte att den fanns i vice city också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts