Jacker Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Tja allihopa! Det finns ju väldigt mycke buggar i VC vilken är ren värsta ru söt på???....Den värsta jag stöt på är på golf klubben jag sköt på en Caddy som var ute och åkte då blev förrarn rädd och körde rätt ut i vattnet och precis när han slog emot vattnet så gick förrarn ut och det hände nåt för golfarn sprang runt på botten som han sprang runt på land!!!! det har hänt två gånger sen dess så re måste va en bugg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 (redigerad) Här är några buggar som jag upptäckt i vc pc! 1. Mac-10 ikonen föreställer en Uzi! 2. Jag snodde en Caddy från golfbanan och åkte därifrån, när jag kört en stund på de vanliga vägarna såg jag en Caddy komma åkande framför mig även fast golfbilarna bara ska finnas inne på golfbanan. Samma sak hände fast tvärtom när jag körde in med en motorcykel på golfbanan, då såg jag en taxibil köra runt på golfbanan där bara golfbilarna får åka. 3. Ibland blir jag nerknuffad och busted från motorcykeln även fast det inte står nån polis i närheten, när jag väl ligger ner och är busted dyker plötsligt en polis upp från ingenstans och stannar intill mig. (:!!! 4. Det här hände alldeles nyss, jag hade precis lämnat Ocean View Hospital när jag såg en kille komma springande med en polis efter sig. Jag gav killen en smäll och fick då en "Good citizien bonus" på 50 dollar, sen råkade jag slå till polisen som jagat honom och då började polismannen slå på mig fast jag inte hade någon wanted level! bild Btw, kände nån annan till den här hjälpa-polisen-bonusen eller har jag upptäckt nåt nytt? Redigerad 8 juni, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Här är några buggar som jag upptäckt i vc pc! 1. Mac-10 ikonen föreställer en Uzi! Btw, kände nån annan till den här hjälpa-polisen-bonusen eller har jag upptäckt nåt nytt? Är inte Mac-10 en uzi? Jo jag har testat det där med att man kan hjälpa polisen förut, jag läste i nån guide att man kunde göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Är inte Mac-10 en uzi? Jo jag har testat det där med att man kan hjälpa polisen förut, jag läste i nån guide att man kunde göra så. Nej Mac-10 och Uzi är två olika vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 de här é dom jag har screenshots på: 1. en ambulans var typ igenom en palm... 2. flygande bil som åkte, efter att jag sköt på den föll den ner... 3. reklam saken planet brukar ha efter sig va typ böjd neråt och inget plan fanns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Nej Mac-10 och Uzi är två olika vapen. Mac-10 är ju namnet på en uzi. http://www.ginklai.net/images/galerija/9780_mac10.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Mac 10 och Uzi är totalt olika vapen! Men dem är nästan identiska. Ungefär som att säga att Car15 och M4 är samma vapen. Och buggar..Hmm.. Har skrivit några i tråden "konstiga saker". Ska ändra detta inlägg när jag kommer på några.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 1. En gång när jag ramlade så fastnade halva Tommy i vägen 2. en bil hade fastnat halvvägs i marken 3. några peds hade fastnat halvvägs i marken 4. När jag står på en båt (inte i "drive mode" utan jag har gått ut ur båten) ganska nära land så kan jag hoppa ner i vattnet, då splashar vattnet, jag får 0 i liv, och 1 sekund senare så står jag på land utan en skråma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Mac-10 är ju namnet på en uzi. Mac-10 är namnet på en SMG, Uzi är ett vapenmärke och ingen vapensort! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 4. När jag står på en båt (inte i "drive mode" utan jag har gått ut ur båten) ganska nära land så kan jag hoppa ner i vattnet, då splashar vattnet, jag får 0 i liv, och 1 sekund senare så står jag på land utan en skråma! é de en bugg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Mac-10 är namnet på en SMG, Uzi är ett vapenmärke och ingen vapensort! Ok. Jag trodde att det var en vapensort. :"> Man lär sig något nytt varje dag. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 När jag var på Pole position och försökte klara "uppdraget" så tittade jag när tjejjen dansade..och då la jag märke till att ibland så åkte armen igenom benet och ibland åkte den i genom höger bröst..Vet inte om det är en bugg men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jag åkte till militärbasen för att byta ut huntern. Då ser jag att en blå vakt ligger där. Död såklart. hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 4. När jag står på en båt (inte i "drive mode" utan jag har gått ut ur båten) ganska nära land så kan jag hoppa ner i vattnet, då splashar vattnet, jag får 0 i liv, och 1 sekund senare så står jag på land utan en skråma! Så har R* gjort för att det ska bli lite lättare att kliva ut ur båtar, var så på GTA3 också tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 (redigerad) En gång när jag hoppade över Miths bar och bröt sönder glaset bredvid där psj:an står sen stog den på bak hjulet sen när jag hoppa up på den igen fastna jag sen när jag gick ut låg den på sidan och jag ståg på den och huvet stak up genom taket . Sen när jag tryckte på triangel så tog han motorcyceln igen men då ramlade jag ner genom golvet istället sen fall jag och fall jag i ungefär 20 sec då var allt blå sen stog jag utanför mitch bar. Redigerad 8 juni, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 en gång så försvan en bro för mig och alla bilar körde ner i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag åkte till militärbasen för att byta ut huntern. Då ser jag att en blå vakt ligger där. Död såklart. hmm... Men jag tror inte att det är någon bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 2 fina buggar! ena retar jag mig på . de är när man hoppar från båtar ner i vattnet upp till land.. de andra va ja skulle hoppa från en trapp ner till marken. hoppade , allt blev blått och ja föll minst i en minut och slog i hjäl mig sen ha man väl fastnat under nån bro lite då å då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 En gång så förvandlades vägen till vatten. Det var vid "Bunch Of Tools" när jag åkte söder ut. Garaget mitt emot Cortez, där finns det en bugg. När jag skulle köra ut från garaget så kom vattnet fram och bilen försvann men sen när jag var ute ut garaget så kom bilen fram igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 vägen har blivit vatten för mig med.. konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts