dibel Skrivet 19 augusti, 2020 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2020 Den här har rullat frekvent i hertz-skallen hela året egentligen. Den är nästan lite psykotisk för egen del, men en oerhört vacker cover. Hon gör mest covers, men som hon gör dem! Soldato Ignoto är också oerhört bra. Sedan finns det ett par andra som är riktigt fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JulianAndersen Skrivet 19 april, 2021 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2021 Mick Gordon - The Only Thing They Fear Is You - veldig bra en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 juli, 2021 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2021 Det är fredag igen, och det är ytterligare en kväll med 60-talsmusik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 december, 2021 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2021 Veronica Maggios nya är love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 juni, 2022 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2022 The Chats - Struck by lightning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 november, 2022 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2022 Leon Redbone & Dr. John - Frosty the Snowman Skönaste versionen av denna jag vet! Btw varför konverteras inte youtube-länkarna till spelare i inläggen längre? Kanske min Firefox som dummar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 november, 2022 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2022 2022-11-21 at 21:58, Misterwhoopee skrev: Leon Redbone & Dr. John - Frosty the Snowman Skönaste versionen av denna jag vet! Btw varför konverteras inte youtube-länkarna till spelare i inläggen längre? Kanske min Firefox som dummar sig. Det brukar funka om man klistrar in och sedan sätter ett mellanslag, så att editorn förstår att man skrivit färdigt och den kan börja konvertera länken. Har inte testat på ett tag dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 december, 2022 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2022 In Hell everything is localhost. Keep on rocking, my nig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 februari, 2023 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2023 Det e för grabbarna på Sajten som vi gör det för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 juli, 2023 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2023 Noi ragazzi siamo colpevoli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 oktober, 2023 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2023 Då kör vi denna på repeat ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2023 (redigerad) Jag behöver hjälp med att hitta en låt. Jag tror att det är en tidig 2000-talslåt. Musikvideon är animerad vad jag minns. Jag tror den är på engelska, men den kan vara fransk. Ison (i Ison och Fille-duon) spelade låten på Radio Metropol någon gång runt 2008/2009 tillsammans med låten Alice Deejay - Better Off Alone. Det är min absoluta favoritlåt någonsin. Sometimes... dadadadada. Något sådant går den. I videon har jag för mig att en brud kör en bil eller om det är bilar som kör sig själva. Artist kan vara något på E. Typ Estelle, Estrella, haha. Något åt det hållet. Hell is not hearing your favourite song ever again. 🙏 --- HELVETE Jag har hittat den.................. Tack: https://list.fandom.com/wiki/List_of_music_videos_using_animation#E Redigerad 6 december, 2023 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2023 My friends are gonna be there too 💫🦄☀️⭐🌈🏴☠️ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 februari Rapportera Share Skrivet 24 februari Tus valores nos hacen creer. Läste lite i en gammal religionstråd här på forumet lmao. Bible accurate angel, lmao. Wotan mit uns. BajenscEmo, idolo. My ideology is Q♠️ Cover på en fet låt, if this is Hell then we're having a part-ay 🕺 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 mars Rapportera Share Skrivet 14 mars Diabolik Vive Oh Nooo 🏴☠️ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 mars Rapportera Share Skrivet 14 mars Atti di adorazione Evropa Nazione; Rivoluzione ora e sempre a Noi, men mest för Kryptoniten glad i spriten, fast i skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 april Rapportera Share Skrivet 29 april Erwache, Krille släpper nytt. Precis som Kristian (Christian) har bytt namn har jag också gjort det. Från Erik (nordiskt) till Diabolik (romerskt). Labil blandmissbrukare på Motorvägen till Hel-vetet. AC/PC lmao. En Filosofisk Bajenpsykos. Romanista astrazeneca. Laziale blogger. Milanista influencer. Mi sunt un Malnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 juli Rapportera Share Skrivet 17 juli Lee Oskar - San Francisco Bay Chillsommar. Tevlig sommar allihop! Någon som känner igen munspelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts