dibel Skrivet 8 juni, 2018 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2018 Alltid med ett leende! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2018 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2018 Dagens låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2018 Vände ryggen mot fönstret och vips var det kolmörkt när jag kikade ut igen. Dags att härda ut i ett halvår igen med andra ord. Det gör jag gärna med en i princip totalt okänd artist vid namn Hirth Martinez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 juni, 2019 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2019 Pålitliga Black Keys utger snart ett nytt album, har spelat första singeln mycket i vår. Avskalat och rått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 november, 2019 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2019 Denna november har med något undantag varit ett stort grått moln, så vi prövar med en uppmaning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2019 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2019 Att jag har tveksam och spridd musiksmak är sedan gammalt, men att denna hissmusiktramsrap har gått på repeat i en vecka förvånar även mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 februari, 2020 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2020 Lite smådeppigt i januari av olika anledningar, men ibland blir det bättre med lite svart humor... men kanske dubbelt svart med tanke på vad sångaren gjorde några veckor efter att albumet utkom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 maj, 2020 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2020 Nu rullar nostalgitåget från Stockholm till skåne ännu en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 maj, 2020 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2020 GTA-koppling på denna, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 maj, 2020 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2020 Kampen fortsätter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 juni, 2020 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2020 Klassiker! 😍 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 juni, 2020 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2020 Svettas som en gris så min gröna Bajen-tröja blir mörkgrön. Segerhälsningar till Kungarna av Rock Nazionalista! 🤚 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 juni, 2020 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2020 Hade jag inte varit så gammal så hade det här varit ett perfekt tillfälle för en klassisk dibel All Nighter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 juni, 2020 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2020 Dio, Patria e Famiglia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2020 Bara fina minnen av denna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2020 Varje hälsning. Varje öl. Varje tag. Varje tår. För längtan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2020 Tillägnad dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2020 Britney-Tisdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2020 Akvarie-tider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2020 GTAsajten... My Arsenal Gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts