Lajnux Skrivet 8 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2015 Han är fortfarande så sjukt skön. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2015 Way to Blue. Riverman. Cello Song. Northern Sky. Så bra hyllning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2015 (redigerad) Och hur kan jag INTE ha fått nys om Tinariwen förrän nu?! Fantastisk sammanställning!https://www.youtube.com/watch?v=VoPPMktXCEI och varför är det bara en länk? fattar ej. Redigerad 3 september, 2015 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2015 (redigerad) Så jävla magisk. Redigerad 28 augusti, 2015 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2015 och varför är det bara en länk? fattar ej. När jag klistrar in hela youtubeadressen, och sedan trycker mellanslag funkar det fint för mig! (använder ej länkfunktionen) ____ I Live in the Springtime med The Lemondrops är en favorit från mitt flitiga garagerocklyssnande under tonåren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2015 När jag klistrar in hela youtubeadressen, och sedan trycker mellanslag funkar det fint för mig! (använder ej länkfunktionen)____I Live in the Springtime med The Lemondrops är en favorit från mitt flitiga garagerocklyssnande under tonåren.Det brukar fungera utan problem, men den gången var det något som inte riktigt ville. Man vänjer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2015 (redigerad) Det brukar fungera utan problem, men den gången var det något som inte riktigt ville. Man vänjer sig. Hmm, kan det bero på https? Det var det som goofade inbäddningen på förra versionen av forumet. Edit: Nej, det fungerade ändå. Hmm. Redigerad 3 september, 2015 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2015 (redigerad) Hmm, kan det bero på https? Det var det som goofade inbäddningen på förra versionen av forumet.Edit: Nej, det fungerade ändå. Hmm. Det är säkert bara min länk som är dålig i allmänhet. Edit: vad fan nej, du använder ju samma. Redigerad 4 september, 2015 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2015 Det är säkert bara min länk som är dålig i allmänhet. Edit: vad fan nej, du använder ju samma. Haha ja, jag kopierade din länk bara. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2015 (redigerad) Vi kör en till låt med Kendrick och det blir en riktig feelgood-låt! Redigerad 11 september, 2015 av Lajnux 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2015 Hakar på med lite Kendrick jag också. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2015 Då hänger jag på med lite Travis Scott! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2015 Alltså RB är bossar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2015 Säkert 3:e gången jag postar denna,,, Fap fap fap. Veronica Maggiooo fappilifap fap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2015 Hade väl inte samma öga för bra musik för 14 år sedan, men att New Order släppte en av sina bästa plattor 2001 har gått mig förbi fram till för några dagar sedan. Fastnade för Crystal efter en lyssning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2015 FIYA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2015 Vem är egentligen Mr. Cool? Pang! Boom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2016 (redigerad) omg Redigerad 13 januari, 2016 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2016 Den här låten har alltid känts mycket längre än vad den är. Still. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2016 2012 end of the World Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts