Green_Goblin Skrivet 29 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2014 Idag är det 40 år sedan Nick Drake dog. Hylla honom! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2014 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2014 (redigerad) Det där med årsbästalistor är svårt. Hur kunde jag glömma La Dispute - Rooms of the House? 2:10 och framåt är helt magiskt! Vill ni ha årets bästa texter ska ni lyssna på den här plattan. Redigerad 19 december, 2014 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2015 Om jag får uttrycka mig minst sagt subjektivt så får jag nog säga att detta är karlns bästa låt. Nå, i konkurrens med den gladare Cherry Cherry då kanske... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2015 Allah-Las - Busman's Holiday Fruktansvärt bra feelgood psykedeliskt band, starkt influerat av 60-talet i Kalifornien, deras två skivor är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 22 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2015 Älskar den här låten just nu! Som handlar om denna mysiga killen! John Wayne Gacy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2015 Till din hjärna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2015 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo77 Skrivet 22 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2015 Vill tipsa om den här nya rapgruppen Cárcamo som har sin releasefest ikväll. https://open.spotify.com/track/5ybPXIuBmMGGfjNoHeHbPq 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2015 Igår såg jag troligtvis en person för sista gången genom mitt fönster, ifall vi inte möts på något random ställe någon gång i framtiden. Och till det ackompanjerades jag av Chris Isaaks gamla dänga Wicked Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2015 Denna pärla gick varm när vi satt och drack bärs i jämtlandssolen förra veckan. Väldigt mysig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2015 A$AP's nya album är så jävla bra. Alla låtar är bra, förutom dom som är skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2015 A$AP's nya album är så jävla bra. Alla låtar är bra, förutom dom som är skitbra. Även om jag gillar att han expreimenterar och att låtarna är bra så tycker jag att hans äldre låtar är snäppet bättre faktiskt, dock så lär dom här låtarna växa på en mycket mera antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2015 Även om jag gillar att han expreimenterar och att låtarna är bra så tycker jag att hans äldre låtar är snäppet bättre faktiskt, dock så lär dom här låtarna växa på en mycket mera antar jag. Gillar hans äldre grejer också, men det nya albumet är så jävla dreamy. Just nu: love sex dreams > pussy money weed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2015 (redigerad) Nej, jag är inte såld på hans nya platta. Den är chill som fan att ha igång i bakgrunden, men jag gillar verkligen låtarna i stil med typ Goldie och Fucking Problems mycket mer. Kan tipsa om att Kung Furys soundtrack finns på Spotify! Redigerad 3 juni, 2015 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2015 Gillar hans äldre grejer också, men det nya albumet är så jävla dreamy. Just nu: love sex dreams > pussy money weed Jo, det är nog mera ett album man kan chilla med i bakgrunden gentemot ett album man har på när man ska dricka.. typ. Nej, jag är inte såld på hans nya platta. Den är chill som fan att ha igång i bakgrunden, men jag gillar verkligen låtarna i stil med typ Goldie och Fucking Problems mycket mer. Kan tipsa om att Kung Furys soundtrack finns på Spotify! Ja, jag håller med dig. Det är absolut inget dåligt album, men det är mera ett "backgrunds" musik album gentemot hans andra album som man verkligen lyssnade på.. typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2015 Köpte en mindre uppmärksammad platta av Al Green igår, alltid kul att upptäcka lite "ny" svängig 70-talssoul. Min enda invändning, denna groove kunde gärna fått pågå en eller två minuter längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2015 Icona pop! Kappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts