jo77 Skrivet 5 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2014 (redigerad) Här kommer en låt som jag tror kommer bli en riktig sommarplåga i sommar! #tadidada Men jag gillar den! Redigerad 5 mars, 2014 av jo77 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 6 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 7 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2014 Jag bygger för tillfället upp en spellista på Spotify med rockballader, soft rock och liknande. Alla tips mottages gärna, och för de som vill se (eller snarare lyssna) på vad som finns hittills så är det bara att klicka här! Tack så mycket på förhand, kära vänner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 8 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2014 (redigerad) Här är en låt jag spelat sönder under några månaders tid och den håller fortfarande. Sister - War is over Redigerad 8 mars, 2014 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2014 Från deras senaste album Love Death Immortality . En rivig dänga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2014 <- SÅ FET. Futuralkarneval 2014! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2014 https://soundcloud.c...alsmelodin-2014 <- SÅ FET. Futuralkarneval 2014! Har du varit med och gjort den, eller något..? Tycker den var outhärdlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2014 Har du varit med och gjort den, eller något..? Tycker den var outhärdlig. Lol, nej, den är helfet! Du måste flytta på dig! Dessutom kan en sjunga digiloo över refrängen, helkul. Tagg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2014 The Tallest Man on Earth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2014 Det här är gott! Och det här. https://soundcloud.com/fadermedia/bear-mountain-congo 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2014 Caravan, en musikgrupp som av Youtube-visningarna att döma fortfarande är lika underground som när de bildades på 1960-talet. Första spåret på deras första album är ett av deras bästa... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2014 http://www.youtube.c...h?v=Bt1inf8CRnE Caravan, en musikgrupp som av Youtube-visningarna att döma fortfarande är lika underground som när de bildades på 1960-talet. Första spåret på deras första album är ett av deras bästa... Tack för tipset! Det föll bevisligen mig i smaken: På tal om det så kan jag tipsa om The War on Drugs nya platta, Lost in the Dream. Burning är en oblyg Rod Stewart-ripoff som är sjukt mysig. Hela skivan hade kunnat vara med på en modern K-DST-radiostation. Rekommenderas! http://www.youtube.com/watch?v=lHmrSz63MlA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2014 (redigerad) Tycker fortfarande att Klingande - Jubel är helt fantastisk. Saxofon är livet. Edit: Säkert ett par år sedan jag skrev i den här tråden... Redigerad 30 mars, 2014 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2014 Burning är en oblyg Rod Stewart-ripoff som är sjukt mysig. Oblyg var ordet, känns som Young Turks och Tonight I'm Yours varit en stor inspiration rent tempomässigt också. Men pja, lät väl rätt nice! Att bero på Stewart kan jag ju passa på att tipsa om en lite udda låt han gjorde med en australisk(!) grupp vid namn Python Lee Jackson i slutet av 1960-talet. Denna har gått varm senaste två månaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2014 Kan man komma över det lite småcheesiga 80-talssoundet så är detta en jävligt bra och mäktig anti-krigslåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2014 (redigerad) Här har ni en av de fetaste låtarna som släppts hittills i år. Lite disco-esque i ny tappning med en väldigt kraftfull buildup (2:40) som slutar helt galet. Den här låten kan jag tänka mig att röja till i sommar. Redigerad 27 april, 2014 av Mark 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2014 Tänkte bjussa på lite smooth jazz såhär på söndagseftermiddagen, Bob James inspelning av "You're as Right as Rain". Som lite nördfakta kan nämnas att en sample från denna inspelning i stort sett gör hela Röyksopp-låten "Eple". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2014 (redigerad) Så. Kents nya är faktiskt bra, men sen gillar jag senare Kent mer än tidiga också. Tycker att Röd och En plats i solen är deras bästa album hittills. Samhällskritiska texter är alltid välkommet också, vilket det finns gott om på nya plattan. Redigerad 8 maj, 2014 av Frenzy 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2014 (redigerad) Redigerad 14 maj, 2014 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2014 Idag vill jag tipsa om lite fin 70-talspop. I've thought about us for a long, long time / Maybe I think too much but something's wrong http://www.youtube.com/watch?v=R36GpGavp90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts