jo77 Skrivet 18 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2013 Atlas senaste dänga är jäkligt skön.Gloomy June Har bara hört en låt innan dock, men det är mitt tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2013 Kings Of Leon har gjort en grym cover på Robyn's Dancing On My Own. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2013 I mitt tycke den bästa låten The Who har gjort. Jag känner både glädje och sorg när jag hör låten och jag tycker absolut att ni ska ta och lyssna på den åtminstone en gång. Förhoppningsvis känner ni samma underbara känsla som jag när jag hörde den för första gången för ett par år sedan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2013 1:45 - 2:15 FYFAN! Tyngre kan det knappt bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 22 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2013 Upphovsmannen till reggaeklassikern "Police & Thieves", Junior Murvin gick ur tiden för några dagar sedan. Hade förmånen att se honom vid ett uppträdande på en liten lokal i Uppsala för ett antal år sedan. Innan konserten snackade jag och min polare dessutom med honom utan att veta vem det var! Döm om vår förvåning då den person vi tipsat om en "reggae concert in here tonight" själv stiger upp på scenen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2013 Äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2013 uhmm 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2013 Bästa svenska musiken jag någonsin hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2013 Ibland när saker och ting som man försöker komma ifrån upprepar sig i det oändliga så kan man till slut bara skratta åt eländet och lyssna lite på The Fugs... I've been swimming / in this river of shit / more than 20 years / and I'm getting tired of it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2014 Det här är så jävla sexigt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2014 Madonnas gitarrist kör eget, jävlar vad jag diggar detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2014 Ah, vilka härliga bilder man får från saxofonsolot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2014 Den här kvinnan alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2014 Public Service Broadcasting blandar "samples from old public information films, archive footage and propaganda material, attempting to 'teach the lessons of the past through the music of the future'." vilket låter jävligt flummigt men är väldigt mysigt. Lyssna på Everest. Silvana Imam - Blomstertid, igen är svensk rap som skiljer sig ur mängden. Beatsen är otroliga och texterna är inte det traditionella orten/betongen/aina/zattla (även om jag gillar det också). Påminner lite om Lorentz & Sakarias och Alexis Weak textmässigt. Lyssnar någon på Deafheaven? Är chockad att jag gillar musik de growlar i men älskar hela senaste skivan, Sunbather. Dreamhouse är sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2014 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts