P-C Skrivet 23 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2013 Sjukt bra avsluting på Glastonbury 2013! http://www.youtube.com/watch?v=v9edu6kbwDM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2013 En smått förbisedd soul och bluessångare avled för en tid sedan, Bobby "Blue" Bland. Så tänkte tipsa om hans enligt mig bästa låt, och också får man väl säga största hit. Turn On Your Love Light! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2013 (redigerad) Skön sampling och tungt beat. Gillar nya skivan faktiskt. Även Black Skinhead är najs. Redigerad 15 juli, 2013 av P-C 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2013 Jag lyssnade på P3 och lyckades höra den här låten. Och jag älskar den.. Aldrig hört talas om bandet, men ska lyssna in mig senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2013 Av någon anledning googlade jag "beauty queen" och hittade en jävulskt bra låt. http://www.youtube.com/watch?v=OzUJY20Pi9E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 Att jag inte hittade den här låten innan sommaren började, sommarplåga-material (för mig i alla fall) så det bara skriker om det! Fin video också! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2013 Efterblivet bra. Utan dom hade jag nog inte uppskattat rap på samma sätt som jag gör nu, dom är tillräckligt lättsmälta för vanliga dödliga men ändå tillräckligt bra att bara bli bättre för varje album. Allt dom gjort rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2013 (redigerad) Birdy Nam Nam är så mycket mer än den äckliga remixen av Skrillex. Här har ni ett stycke mästerverk. Redigerad 10 augusti, 2013 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2013 Dawes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2013 Skön kvällsmusik. http://www.youtube.com/watch?v=oobfQWetU3U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2013 Eminem's första singel ifrån hans nya album som kommer i novemeber. Hörs rätt väl hur Rick Rubin (Producent) har lagt till sitt "sound". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 Hörde den precis för första gången and I luuuv it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 Damn frenchies.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts