Mark Skrivet 2 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2013 Här kommer ett tips som snarare är reklam. En vän till mig vrålar i det här bandet och de är på god väg att slå igenom! Så, lyssna gärna, sprid vidare om ni vill/kan och hjälp de här grabbarna till framgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2013 Säkert postad tidigare men alla situationer och människor som jag kopplar ihop med den här låten är för många för att inte posta och sprida vidare. Så sjukt fet. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2013 Fantastisk mashup! https://soundcloud.com/wait-what/wait-what-dead-wrong-intro-the-notorious-b-i-g-vs-the-xx?in=wait-what/sets/the-notorious-xx 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2013 The Burned – Hard Lesson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2013 Förmodligen en av de skönaste låtarna från 2012. Blir fan ledsen om ni inte lyssnar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 (redigerad) En av de finare låtarna att komma ur år 2012 Redigerad 19 januari, 2013 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Burial, woo. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2013 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2013 Burial, woo. Aw yea, Truant-EP:n slår håååårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2013 Chill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2013 (redigerad) Har glömt hur otroligt bra Architecture in Helsinki är. Fina videos också! Redigerad 6 februari, 2013 av P-C 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2013 Har glömt hur otroligt bra Architecture in Helsinki är. Fina videos också! Åh jäklar, hade glömt bort videon till Do The Whirlwind. Mysigt värre! --- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2013 Om man vill sätta sig in i Deep Purple, vilka tre album MÅSTE man då lyssna på? Finns det någon best-of som också är att rekommendera? Jag brukar bli helt insnöad på band jag gillar men jag måste börja någonstans, och 18 album är inte så lätt att bryta igenom utan vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2013 Om man vill sätta sig in i Deep Purple, vilka tre album MÅSTE man då lyssna på? Finns det någon best-of som också är att rekommendera? Jag brukar bli helt insnöad på band jag gillar men jag måste börja någonstans, och 18 album är inte så lätt att bryta igenom utan vidare. Machine Head till att börja med. Låtarna på albumet är minst lika bra som Smoke on the Water, och inte på långa vägar lika uttjatade som den. Sen är väl Deep Purple in Rock och livedubbeln Made in Japan att rekommendera. Det är dem tre jag tycker du kan pröva först. Vill du ha en lite mer annorlunda progressiv skiva kan du pröva deras självbetitlade Deep Purple från 1969. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2013 The Knife - Full Of Fire Deras första singel på bra många år, och det låter precis så där härligt, mörkt och mystiskt som bara The Knife kan få det till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2013 Vill tipsa om David Bowies nya singel som släpptes för några veckor sedan. Tyckte inte det lät så märkvärdigt först, men låten har växt rejält ju mer jag lyssnat. Bara att hoppas på att det kommande albumet håller samma klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2013 Såg Drive ikväll för kanske 25,000:e gången. Musiiiikeeeeen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2013 Med risk för att verka egocentrisk vill jag ändå tipsa om min nya låt och musikvideo för det är nog det bästa JAG har producerat igenom mitt liv. Vore skitkul om ni tog er 3 minuter och lyssnade/tittade 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2013 Bring Me The Horizons nya album är ganska förbannat bra. http://www.youtube.com/watch?v=2z0zOicaXKA 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts