Lajnux Skrivet 25 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2012 Skön låt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2012 Så jävla fin skiva med Fred Åkerström, Cornelis Vreeswijk och Bernt Staf. Ett fantastiskt tidsdokument. Finns på Spotify: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2012 Den här är så jävla bra. Man känner sig levande när man lyssnar! Fram med badboy attityden och ett glas whisky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2012 Cold as Ice med M.O.P, sjukt bra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2012 En helt random sökning när jag försökte hjälpa Umberto i Vad Heter-tråden ledde till den här låten, och... ja, jag tror jag gillar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2012 DO YOU EVEN THRIFT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2012 Ironi som övergår i genialitet. Devvo i mitt hjärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2012 Dags att unloada vad jag lyssnar på nuförtiden då. .. osv. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2012 Minns Arvika 2007 när Adam Tensta gick på direkt efter Familjen. Mitt under Tensta-konserten kom Johan Karlsson ut och de gjorde en så jävla fet mashup. Fem år senare kan jag lätt säga att det var en av de bättre spelningarna jag någonsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 http://www.youtube.c...h?v=UznHTBZIa8E Skulle hugga av min vänstra arm för henne. Här är årets låtar: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 (redigerad) Här är årets låtar: Den listan tackar jag ödmjukast för! Hur bra som helst. Edit: Jaha, jag förbrukade tydligen hela min AP-kvot i God Jul-tråden. Du vet att jag hade gett dig ett annars. :* Redigerad 24 december, 2012 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 (redigerad) Skulle hugga av min vänstra arm för henne. Här är årets låtar: Du har missat en massa. Redigerad 24 december, 2012 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 Den listan tackar jag ödmjukast för! Hur bra som helst. Edit: Jaha, jag förbrukade tydligen hela min AP-kvot i God Jul-tråden. Du vet att jag hade gett dig ett annars. :* Haha, tack kompis! God jul! Du har missat en massa. /> Klart jag har, varit musiklös i tre och en halv månad, plus att jag tappat stinget. Släng gärna ihop en du med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 Klart jag har, varit musiklös i tre och en halv månad, plus att jag tappat stinget. Släng gärna ihop en du med! Haha, jo jag är medveten om att du har varit borta, därav ""'et. Du fick iallafall med den bästa från detta året, nämligen Frank Ocean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2012 Haha, jo jag är medveten om att du har varit borta, därav ""'et. Du fick iallafall med den bästa från detta året, nämligen Frank Ocean. Soft, visste inte att det fanns ett facit, men skönt att jag prickade lite rätt då! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2012 Och just när jag trodde att musikåret 2012 inte kunde leverera någonting mer så släpper Mogwai en så fruktansvärt bra EP. Sprängs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2013 Kurt Cobain, Dave Grohl, Krist Novoselic och Pat Smear var som många vet Nirvana. Kurt dog, Dave bildade Foo Fighters, Pat Smear följde med Dave ett par år och Novoselic gick i stort sätt upp i rök. 18 år senare är alla kvarlevande medlemmar samlade igen på Foo Fighters Wasting Light platta dock inte på samma låt, men man ska ju börja någonstans, så det dröjde ytterligare ett år innan dom var samlade på en och samma låt. Resultatet kom på skivan Sound City - Real to Reel som är Dave Grohls eget lilla söndagsjam med polare och "hyllning" till den legendariska studion Sound City i LA. Och ingen mindre än Sir Paul McCartney tar över Cobains plats som sångare. Det kommer även en film inom kort som dokumenterat hela inspelningen av skivan som dom spelade in på Sound City, för en musikälskare så är detta ett måste! Trailer Tracklist: Heaven And All – Robert Levon Been, Dave Grohl, Peter Hayes Time Slowing Down – Chris Goss, Tim Commerford, Dave Grohl, Brad Wilk You Can’t Fix This – Stevie Nicks, Dave Grohl, Taylor Hawkins, Rami Jaffee The Man That Never Was – Rick Springfield, Dave Grohl, Taylor Hawkins, Nate Mendel, Pat Smear Your Wife Is Calling – Lee Ving, Dave Grohl, Taylor Hawkins, Alain Johannes, Pat Smear From Can To Can’t – Corey Taylor, Dave Grohl, Rick Nielsen, Scott Reeder Centipede – Joshua Homme, Chris Goss, Dave Grohl, Alain Johannes A Trick With No Sleeve – Alain Johannes, Dave Grohl, Joshua Homme Cut Me Some Slack – Paul McCartney, Dave Grohl, Krist Novoselic, Pat Smear If I Were Me – Dave Grohl, Jessy Greene, Rami Jaffee, Jim Keltner Mantra - Dave Grohl, Joshua Homme, Trent Reznor En orgie i bra musik, detta kommer bli så bra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2013 Kid cudi's sidoprojekt WZRD är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts