kidrock Skrivet 31 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2012 Hade också tänkt tipsa om The Killers nya låt, Runaways. Skön är den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2012 lyssnar fan på hårdrock... var är renard när man behöver honom faaaaaaan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2012 Tipsar om Dylans nya singel, den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2012 Sett Icona Pop ett par gånger i sommar och de avslutar alltid med den här: http://www.pitchfork.com/news/47797-listen-icona-pop-ready-for-the-weekend/ Nu har den äntligen kommit i studioversion, den är så FET! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2012 En kompis spelar bas. Resten av bandet har jag aldrig träffat vad jag vet. Mycket bra dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2012 Världsklass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 23 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2012 Diggar det som fan. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2012 The Avett Brothers - January Wedding http://www.youtube.com/watch?v=Iq4DsqiW2DI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2012 (redigerad) Så himla himla bra. Edit: Kände mig fullständigt tvungen till att plocka ut banjodelen så fort jag hörde låten för första gången. Så jäkla fint! Redigerad 26 september, 2012 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2012 Nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2012 Fidlar! ett skönt surf/garage rockband från Los Angeles, började lyssna lite på dom i våras, dom var förband åt The Hives i Las Vegas, efter det så har deras EPs rullat på bra på Spotify! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2012 Truman Show-soundtracket är fan riktigt mysigt! Burkhard Dallwitz – Truman Sleeps Burkhard Dallwitz – Raising the Sail Burkhard Dallwitz – Dreaming of Fiji Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2012 Dubbelpost! Spana in Philters nya platta! DO IT! Philter – The Blossom Chronicles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2012 The Willowz - Evil Son Perfekt nattmusik! Älskar hur den går från mysig 70-tals "vibbrock" till skränig kalifornisk garagerock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2012 Jag brukar inte vara så mycket för mashups men den här fastnade jag för direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts