Kiedis Skrivet 24 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=xdJ6-uOC_sc Tungt! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 4 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2012 Man ska inte äta djur. lyssna på låten och dröm er bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2012 (redigerad) Den här spelades på radion igår när vi satt och tog igen oss efter allt arbete. Fick ordentliga flashbacks, här snackar vi låt! Snow - Informer (Reggae/90-tals hiphop/90-tals pop) http://www.youtube.com/watch?v=NtILxBszyf8 Musikvideon bara skriker 90-tal. Redigerad 8 juli, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2012 Snow - Informer (Reggae/90-tals hiphop/90-tals pop) Alltid undrat vad han sjunger, "licki boom boom hey"?? Själv vill jag tipsa om lite skön 1960-talsreggae. The Pioneers - Jackpot. Härligt gung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2012 Alltid undrat vad han sjunger, "licki boom boom hey"?? A licki boom boom down/A licki boom boom dem. Jag skulle tippa på "dem" då den handlar om när han blev tagen av polisen hemma hos sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 22 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2012 http://belarr.com/bakercat/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2012 Lite nytt från musikvärlden. Ett av mina absoluta favoritband, Band Of Horses kommer ut med sin nya skiva Mirage Rock den 18:e September, första singeln ut heter Knock Knock, det låter lite rockigare, men samma folkrock-indie-americana stil hänger kvar, me like, dags att odla ut skägget och dra på sig flanellskjortan igen! Det här kommer bli bra! The Killers är tillbaka efter en tids paus, jag personligen har alltid gillat Killers trallvänliga melodier och klämkäcka refränger, jag gillade även Brandon Flowers soloplatta flamingo, och av att döma av första singeln Runaways så låter det likadant som det gjort tidigare och även som det delvis lät på Flowers soloskiva. Varför ändra ett vinnande koncept för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2012 Hepp, dubbelpost! Bjuder på lite mysig Australisk singer-songwriter-folk såhär på onsdagsnatten. Slänger in lite old school hiphop också. http://www.youtube.com/watch?v=a91rv2vTl4o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2012 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2012 Fuck yes, nytt med Porter Robinson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2012 (redigerad) Markus Krunegårds senaste platta är verkligen jättebra. Markusevangeliet var en fin platta som gick varm om kvällarna år 2008, men efter det så tycker jag att Markus har blandat och gett lite för mycket och därför har hans senare album aldrigt riktigt fastnat hos mig. Men Mänsklig Värme är verkligen en svinbra platta rakt igenom. Jag kan utan problem sträcka mig så långt att jag tycker den är bättre än Markusevangeliet. Bästa spåret är Korallreven och Vintergatan. Redigerad 7 augusti, 2012 av Eudoros 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2012 Varför har jag fastnat för den här låten? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2012 Varför har jag fastnat för den här låten? Förmodligen eftersom Regina Spektor är asnajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2012 (redigerad) Jag passar på att tipsa om hennes orginalversion av låten, då jag gillar den mer I love paris in the rain! Redigerad 10 augusti, 2012 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2012 Inte så mycket för Hiphop, men den här var fan sjukt bra! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2012 Vill tipsa om lite bra midnattsmusik. En psykedelisk ballad! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2012 13th Floors är sjukt bra. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2012 Lyssnar sällan på sådan musik men när den drog igång i bilen vid fyra under natten till fredag blev jag lite kär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts