Merkky Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Broders kompisar verkar växa lite som ett band! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Jag visste inte om jag skulle posta denna i Musiktips, Humortråden eller Oblivion-tråden, men eftersom den är så välgjort och svänger på ett skönt sätt postar jag den här: Otrolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2012 THE INCREDIBLE STRING BAND - A VERY CELLULAR SONG ISB är nog min främsta musikaliska kärlek senaste halvåret. Jag är helt såld. En sån skattkista av fantastiska melodier, texter (mycket rör sig inom en religiös mystik) och arr. Följande är något av ett epos. Otroligt givande lyssning. http://www.youtube.com/watch?v=bEfqpvnZD6E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2012 Tung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2012 Så sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 Jag har bara lyssnat lite sporadiskt på Man On The Moon sen Cudi släppte den för... ptja, jag tycker albumet är rätt mediokert helt enkelt. Men den här låten är ju fan så bra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ofRyLuAWU64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2012 (redigerad) C2Cs nya (och första) EP "Down the Road" är sjukligt bra: Spotify Redigerad 3 februari, 2012 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2012 (redigerad) edit för video och studioversion istället Redigerad 3 februari, 2012 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2012 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=Rc2-1_Sjycg Redigerad 4 februari, 2012 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2012 Blir att tagga hårt inför Primuskonserterna i London nu! Trippletter ftw. http://www.youtube.com/watch?v=DXm507UtZTo 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2012 Hehe, fin partylåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2012 Min chef spelade denna på monstruös volym sent på natten när vi städade och tårarna bara svällde. Riktigt, riktigt fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2012 Fy fan vad jag längtar efter Miike Snows nya skiva, en till singel är släppt, och med tanke på den otroligt medryckande refrängen så lär man få höra fler än en remix version på den här "a la Animal" Videon är någon slags början till första singeln Devil`s Work. Miike Snow - Paddling Out http://www.youtube.com/watch?v=nzxYUsnZV6M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2012 (redigerad) Jag vill gärna tala mig varm om Alex Skolnick. Fantastisk gitarrist. Ena stunden spelar han i jazz-fusionbandet Alex Skolnick Trio, andra stunden i thrash metalbandet Testament. Jazzfans tycker säkert om honom Redigerad 12 februari, 2012 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2012 Här kommer 4 låtar av de band jag lyssnar mest på nu, rekomenderar dessa band nå grymt mycket så ta er tid att lyssna (på det nu inte hört)! The Black Keys - Just Got To Be Här har ni mig bakom trummorna. Rival Sons - Pressure And Time Riktigt bra schwuuung! Oh my! - Fifteen Minutes Blanda Pigeon Detectives med The strokes och Mando diao så får du väl ungefär det här, gillart skarpt!! Cold War Kids - Royal Blue Vet inte vad man ska beskriva detta som, men fyfan vad bra dom är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Kan inte sluta lyssna på denna sen jag hörde den på Rock Klassiker så jäkla skön och väcker gamla minnen till liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Grymt skön låt med Stones. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts