Saleen Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 (redigerad) The Pains of Being Pure at Heart - Belong http://www.youtube.com/watch?v=-Dt1zWdmB4c Edit: och sincerely yours gör det igen och en remix från Adrian Lux och Nause. och och och Simon G och en superfet remix av daft punks tron låt "fall" http://www.youtube.com/watch?v=EGNjNZJbjOk Redigerad 3 april, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 (redigerad) illegal-art.net/allday/ På min födelsedag vill jag att alla ska ladda ner den här mixtapen. Det spelar ingen roll om ni tar seperated eller one seamless track. Snubben har samplat över 370 låtar och gjort ett enda långt mixtape som vid uppdelning blir 12 låtar. Bäst som fan. Redigerad 4 april, 2011 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 illegal-art.net/allday/ Lyssnade på det när han släppte albumet. Tycker att det är väldigt imponerande och det finns några segment jag verkligen gillar, men generellt äsätt så tycker jag inte riktigt det räcker till för att tampas med säg When I Met You av Avalanches. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 When I Met You av Avalanches. Som är mitt absoluta favoritalbum. Världens bästa enligt mig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2011 På fredag släpps Foo Fighters nya platta Wasting Light, jag tillhörde dom lyckligt utvalda som fick se Foo Fighters på Nalen för drygt en månad sedan där dom spelade igenom skivan, och det är det enda gången jag hört låtarna, förutom dom två musikvideorna dom gjort. Det känns som dom tagit med "arenarocksrefrängerna" som dom utvecklat på dom tre senaste skivorna och blandat det med dom hårda verserna som fanns på deras tidigare plattor. Skivan låter riktigt hård och är proddad av Butch Vig som producerade Nirvana. Spelningen med Band Of Horses på Stadion i sommar kommer bli tung! White Limo feat Lemmy Kilmister of Motörhead http://www.youtube.com/watch?v=0Z3nBokjZyE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 Minns GTAsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 HEEEEEELVEEETEEEEEEE vad det svänger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 american football - american football Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Alla som gillar trance (alla tre av er...), spana in den här: Armin Van Buuren – A State Of Trance 2008 CD 1 - On The Beach: Full Continuous DJ Mix Den är 74 minuter lång och det är bara en massa soft "bakgrundsmusik". Knappt någon sång, ingen supertydlig melodi, bara härlig avslappnande trance. Lyssna någon minut så förstår ni vad jag menar. Även de som inte är så intresserade av genren borde ge den ett försök i alla fall, tror att de flesta tycker den är ganska skön. Fantastiskt bra musik att arbeta till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=c53iVBzdBiY Redigerad 11 januari, 2012 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 (redigerad) Redigerad 10 april, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 (redigerad) Jag sökte efter en video till den här låten men jag hittade tyvärr ingen så Spotify länk får duga! Riktigt skönt låt! ---- Justice har släppt ny singel! Eller ja, riktigt "ny" är den inte men den finns i varje fall på Spotify nu! Låter grymt bra enligt mig iaf, texten var intressant den med. Redigerad 12 april, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Så jävla skön. http://www.youtube.com/watch?v=Lj3DxJcQAIg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NilsHolgersson Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 (redigerad) Vad tror du den bästa svenska artister? Jag gillar The Tallest Man on Earth och gamla verk The Cardigans (Gran Turismo ). Ulrik Munther, den unge gitarristen och sångaren. Men jag skulle vilja veta mer. Vibrasphere är mycket avslappnande. Redigerad 12 april, 2011 av NilsHolgersson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 (redigerad) Vad tror du den bästa svenska artister? Jag gillar The Tallest Man on Earth och gamla verk The Cardigans (Gran Turismo ). Ulrik Munther, den unge gitarristen och sångaren. Men jag skulle vilja veta mer. Vibrasphere är mycket lugnande. Det var inget! Tipsar om The Sounds - Dance with the devil Redigerad 12 april, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Slö dag i den stekande (nåväl) hettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2011 Blir bara mer och mer kär, desto mer jag lyssnar. RJA är äntligen tillbaks! :wub: http://www.youtube.com/watch?v=TxVilqoDLNQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2011 Den här lär ju alla Terminator 2-fans känna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts