Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

I detta ögonblick voro det omöjligt att icke surfa in på Håkan Hellströms officiella, eller snarare hans inoficiella youtube-fans, hemsida med låten 'Känn ingen sorg, för mig i Göteborg' ! ! !

GGG

AAA

III

SSS

Ni vet resten.......................................................................................................................

Hare GÖTT, alla göteborgare.

Editz0r, mfkz;

I'm in love with Mary Jane

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaaa! Och för er som missat: Enter the Void aka. 2010s bästa film är bäst. Trots att Gaspar Noe är ett pretentiöst men korkat sexfreak.

Har sett den filmen och ja, sex, droger och en sjuk visuell upplevelse, absolut! Bästa film 2010 vet jag inte dock. :D Den är liiite för abstrakt och lång för att en vanlig dödlig och nykter människa ska orka med den. :)

Se filmen, gott folk. Cool som tusan! :)

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol cool grej 3 månader sedan. http://benzandabackpack.com/?p=8858

Jäkla fransmän! Tror dock det kan vara samma technical engineers typ. Asså, Enter the Void är ju fransk, och Gaspar Noe är - precis som Justice - en korkad fransk partyidiot som mest bara drogar och ligger med minderåriga.

Och dessutom: Thomas Bangalter från Daft Punk har gjort musiken till Enter the Void!

Jäkla fransmän.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.. Och jag är lika förvånad att ingen tipsat om lykke li's nya singel "I Follow Rivers". Jag tycker den är bra, och jag ser framemot hennes platta i år också. Youth Novels var ju riktigt bra, och den älskade jag! Den här låten växer ju mer man lyssnar på dem, och det är bättre kvalite på den på spotify, så lyssna på den där! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor