Green_Goblin Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Stört psyched man är inför "Angels"! Heeeeeeey. http://www.youtube.com/watch?v=5XLXg4TtH9M Vad säger du? (w00t) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Heeeeeeey. http://www.youtube.com/watch?v=5XLXg4TtH9M Vad säger du? (w00t) Wow, jag tycker det låter riktigt jävla lovande! Låter som att den börjar bli som allra skönast precis när de klipper den, men det är ju givetvis medvetet... Riktigt jävla taggad är man, Strokes är fan bäst. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 (redigerad) GILLA - THUMBS UP UPU UP PUUPPU ------- Något annat Redigerad 6 februari, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 (redigerad) Marduk - Phantasm Introt. Magnificent. Redigerad 6 februari, 2011 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
murva11 Skrivet 8 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2011 Artist:Rod Stewart Album:Fly Me To The Moon Låt:Beyond The Sea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2011 (redigerad) The Streets - Without Thinking The Streets - Trying to kill M.E. http://www.youtube.com/watch?v=EI3HdTBRVkc Från det nya albumet med det superdupersnygga fotografiet som omslaget! Redigerad 8 februari, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 Jag taggar vidare lite. Skön stämning. http://www.youtube.com/watch?v=6ZYF9wXIHx4 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 10 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2011 (redigerad) denna låt gillas även denna Edit: hur gör ni för att få länkarna o bli ikoner där det står artist låt och album? Redigerad 10 februari, 2011 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=RTKG4WijFIA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Att ingen tipsat om Veronica Maggio's nya singel Jag kommer är ju helt otroligt. Grymt bra låt ju! Hennes platta som hon släpper i år blir nog minst lika bra som dem två senaste tror jag. Galet hur hon lyckas varje gång. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Tryck på play, höj volymen och njut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Att ingen tipsat om Veronica Maggio's nya singel Jag kommer är ju helt otroligt. Grymt bra låt ju! Hennes platta som hon släpper i år blir nog minst lika bra som dem två senaste tror jag. Galet hur hon lyckas varje gång. +1 and like! Veronica Maggio är nog en favorit bland svenska artister. Riktigt bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2011 Jag sitter här med gåshud på kroppen efter en lång rysning tack vare en galet bra jävla låt av Damian och Stephen Marley, tillsammans med Black Thought. Jag snackar såklart om: Det är helt enkelt en reproduktion på farsan Bobs låt Pimper's Paradise. Att Black Thought är med och lägger några egna rader stör inte alls på något vis, tvärt om det lyfter om möjligt en redan tokbra låt. Detsamma gäller Damians verser som inte är från orginallåten. Jag kan inte förstå att Stephen låter exakt som far sin, hade man inte vetat bättre så hade man lätt kunnat tro att det var en sampling taget från Bobs låt. (Jämför: ) I alla fall, galet bra låt(ar). Gillar ni Bob Marley så kommer ni gilla den här, älskar ni Bob så kommer ni älska den här. En riktigt bra reproduktion, finns inget annat att säga. Pimpa's paradise, that's all she was now. Pimpa's paradise, that's all she was. Pimpa's paradise, that's all she was now. Pimpa's paradise, that's all she was. Cause coke was a thing that once she first try Was once a blue moon to once a blue sky Now she's wondering who else wants to go buy She don't got no money and wants to get high Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=LOu6Y9WEH08 Skojjig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Reverend Bizarre - The Hour of Death Förmodligen en av de bästa doomlåtarna ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 (redigerad) Vilken chock jag får, Mark. Det är verkligen en av de bästa låtarna inom genren. Detta förväntade jag mig inte här. Redigerad 16 februari, 2011 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Vilken chock jag får, Mark. Det är verkligen en av de bästa låtarna inom genren. Detta förväntade jag mig inte här. Det finns en del guldkorn här på forumet, tro det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 (redigerad) Ur vinterrusket dök denna upp i min spellista. Rätt skojig och jag har konstant nynnat på den senaste veckan. Redigerad 19 februari, 2011 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts