Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Att ingen tipsat om Veronica Maggio's nya singel Jag kommer är ju helt otroligt. Grymt bra låt ju! Hennes platta som hon släpper i år blir nog minst lika bra som dem två senaste tror jag. Galet hur hon lyckas varje gång.

+1 and like! Veronica Maggio är nog en favorit bland svenska artister. Riktigt bra låt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter här med gåshud på kroppen efter en lång rysning tack vare en galet bra jävla låt av Damian och Stephen Marley, tillsammans med Black Thought.

Jag snackar såklart om:

Det är helt enkelt en reproduktion på farsan Bobs låt Pimper's Paradise. Att Black Thought är med och lägger några egna rader stör inte alls på något vis, tvärt om det lyfter om möjligt en redan tokbra låt. Detsamma gäller Damians verser som inte är från orginallåten.

Jag kan inte förstå att Stephen låter exakt som far sin, hade man inte vetat bättre så hade man lätt kunnat tro att det var en sampling taget från Bobs låt.

(Jämför: )

I alla fall, galet bra låt(ar). Gillar ni Bob Marley så kommer ni gilla den här, älskar ni Bob så kommer ni älska den här. En riktigt bra reproduktion, finns inget annat att säga. :D

Pimpa's paradise, that's all she was now.

Pimpa's paradise, that's all she was.

Pimpa's paradise, that's all she was now.

Pimpa's paradise, that's all she was.

Cause coke was a thing that once she first try

Was once a blue moon to once a blue sky

Now she's wondering who else wants to go buy

She don't got no money and wants to get high

Länk till kommentar
Dela på andra sidor