Saleen Skrivet 27 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2011 Cage the Elephant - Shake Me Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 (redigerad) för post-hardcore fans, ett smakprov av dance gavin dance's nästa album tyckte det var sådär när jag först hörde den, sen blev det bättre påminner mycket om good old downtown battle mountain Redigerad 29 januari, 2011 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=f5rGERV1N-s Fucking. Jävla. Glorious. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Liam är fuckin' A. A is for awesomeeeeee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Varsågod pojkar. http://www.youtube.com/watch?v=CGlRhqCCokY Galen dubstep: Soundcloud http://www.youtube.com/watch?v=maTcoGZ3feY 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Varsågod pojkar. Du/ni som har lite mer koll på dubstep-scenen, har möjligtvis inte lust att kicka ihop en spotifyplaylist? Tror ev. fler än jag är sugna på nått sånt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Du/ni som har lite mer koll på dubstep-scenen, har möjligtvis inte lust att kicka ihop en spotifyplaylist? Tror ev. fler än jag är sugna på nått sånt 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 Trevligt som få, uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2011 En kompisss länkade denna på Facebook - jag gillade! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Fuck that. Nu är ju jag visserligen inte en Dubstep människa, men det här albumet är sjukt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 (redigerad) Windir - Journey to the End Legendarisk låt. Grümt bra ju. Lyssna, Renard. Redigerad 2 februari, 2011 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 http://images4.wax.fm/u2_angel_of_harlem-111920-1131880731.jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Helvete va bra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Helvete va bra. Stört psyched man är inför "Angels"! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 (redigerad) Stört psyched man är inför "Angels"! Oh yes. 9 Februari kommer första singeln. Redigerad 3 februari, 2011 av Green_Goblin 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2011 Att jag inte gjort det tidigare beror helt enkelt på att jag inte är så aktiv här, men nu måste jag passa på att hylla "Foals - Spanish Sahara". En av de bästa låtarna 2010. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2011 Att jag inte gjort det tidigare beror helt enkelt på att jag inte är så aktiv här, men nu måste jag passa på att hylla "Foals - Spanish Sahara". En av de bästa låtarna 2010. Galet bra låt, men satans rövhatt att den inte fanns på spotify... Hade passat perfekt i min Lounge-lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2011 Mannen bakom Sally Shapiro, Johan Agebjörn, är ett geni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts