FerkurZ Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Daniel adams ray ´Gryningspyromanen 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Evil Activities – From Cradle To Grave - Original Mix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Den här var fin, tyckte jag. Filmen är inte en musikvideo men den var roligare att titta på än en stillbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Så. Jäkla. Bra. 65daysofstatic - Retreat! Retreat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 Den här var fin, tyckte jag. Filmen är inte en musikvideo men den var roligare att titta på än en stillbild. -ZJDNSp1QJA Jag fick mina tankar till In the Rowans av Balmorhea: __ Annars vill jag tipsa om The Wedding Toccata Theme av Modeselektor: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 Maim: Mjo, den var rätt najs, fast skrivmaskinen stör mig. --- Introt till Pistvakt, inte bara blir man nostalgisk - den är bannemej bra också! Weeping Willows – Blue And Alone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 Zacke - Konsten att släppa taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 Poor Righteous Teachers - Dreadful day Starkt reggaeinfluerad hiphop med House Of The Rising Sun-riffet i refrängen, tuuuungt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 MGMT - We Care Från deras första album - En superlåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Jag såg My Bloody Valentine under Way Out West förra året. Förstår inte varför jag inte började lyssna på dem efteråt. Nu har jag äntligen börjat, i alla fall. Asabra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 SON LUX - BREAK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 Upptäckte Machinae Supremacys nya album inatt, och jag är INTE missnöjd: Machinae Supremacy - Indiscriminate Murder Is Counter-Productive Machinae Supremacy - The Greatest Show on Earth 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 Trodde jag postade här igår, men icke.. Kanye west - Lost in the world http://www.youtube.com/watch?v=jsFJuR8vB2Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 (redigerad) Inte så pjåkigt detta. Gillar skarpt att sångaren låter mer klassisk power-metal än metalcore, med tanke på att låten åtminstone låter lite core-inspirerad. Redigerad 17 november, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Återupptäckt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 (redigerad) Fy fan så jävla grym han är! Han gör låtarna med mikrofonen, sin röst och loopar. (Som snabbast förklarat) När vi ändå är inne på musik uppbyggt av loopar, så är ju den här snubben grym! Inte trodde jag att jag skulle gilla saxofon så mycket. Woodnote öppnade en helt ny värld åt mig. Redigerad 23 november, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Rusko - Woo Boost Calyx - Get Myself To You http://www.youtube.com/watch?v=LRk0Ram6MWQ Aphex Twin - Heliosphan 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 (redigerad) När vi ändå är inne på musik uppbyggt av loopar, så är ju den här snubben grym! Inte trodde jag att jag skulle gilla saxofon så mycket. Woodnote öppnade en helt ny värld åt mig. Saxofon kan möjligen vara världens bästa instrument. Coolare instrument finns det, men få låter lika bra som en saxofon. Slänger in en bra liten låt, bara för att hålla mig on topic. Ville bara kommentera egentligen. Redigerad 24 november, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts